afsluiting van de week.....

donderdag 20 oktober 2011

op donderdag......omdat het kan, of eigenlijk, omdat het niet ánders kan :) Morgen ben ik de hele dag in Maastricht en bezoek ik o.a. de Woon Mooi beurs. Wordt een lange dag, een léuke lange dag;). Zaterdagmiddag gaan we (als de bofbips er nog even aan denkt haar huisadres door te mailen..*kuch*) vracht met kadootjes bij Colin afgeven....wordt óók leuk, kan niet anders;).
Zondag laatste(eerste?) voorbereidingen voor Zeeland en instorten;)
Een paar feitjes en cijfers? Voor het geval je het weten wil;)...was de post met de bekendmaking van de winnaar van de SHGA mijn 500e! uhm...da's wel veul geloof ik....ai ai ai....moet ik eens over nadenken of dat positief of negatief is he;). Wat zeker wél positief is, denk ik...is dat ik sinds de SHGA zeker een stuk offfffff 25 extra volgers heb gekregen!! WELKOM ALLEN!!!:)...
En dan nog even om aan te geven hoe de SHGA door blogland ging....binnen 1 maand de meest bekeken post op mn blog...meer dan 2000 keer bekeken!!!! HA!

Sta ik vandaag...nah ja IK....HIS by her, in de huis aan huiskrant met gemeentelijke informatie!!! WAAAH "starter in de regio".....kon net nog gewoon over straat...vraag me af of al die krantjes al bezorgd zijn;). Ik verspreidde er 120...de helft van de wijk van puubster....tja...die is druk he...ikke niet.
Nog een paar dingen op mn TO-DO lijstje.....dus ik laat jullie met rust met een ontspannen muziekje en een hersftachtige roze wolk!
THINK PINK he;)!




Liefs,
Lynda

Leave a Comment

hart&8 zei

Ooooh prachtig die autumn pink kleuren... Lfs. Tricia

L zei

Veel plezier de komende drukke, maar leuke dagen! En ja, ik denk ook Pink (Ribbon) ;-)
Groetjes Lisette

The Pinkhouseladies zei

Ik hoor het al! een druk maar leuk weekend! Suc6! Ik wil voor de zekerheid mijn adres wel even door mailen;) Bij mij is het ook gezellig!:D hahah

Veel plezier!!:D

Thuis bij Tjits zei

oh wat is die vakantie welkom voor jou, volgens ben je daar heeeeel erg aan toe!!
succes en veel plezier met alle dingen die je nog gaat doen voor je uit gaat waaien aan zee!!
en als je dan toch in gaat storten.. doe dat dan lekker met een zachte landing ergens tussen de duinen en de branding:))

liefs!!

Nicole Claudia zei

Mooie tintjes hoor, dat vergrijsde roze! Heel veel plezier bij Woon Mooi morgen...

Ik ga zometeen met kinders wat meubels door de woonkamer Mooi neerploffen, hahaha! Ik wil de woonkamer weer in standje Herfst, maar dan natuurlijk anders dan anders, hè... Het kriebelt al anderhalve week, moet ik me net sjakkies houden door een vervelende ontsteking. Zit ik verplicht rustig op m'n stoeltje... tap tap tap... wel lekker gefröbeld hoor.... maar ik had zo'n zin... naja... niet zeuren kuurtje slaat goed aan.

En jij héél veel plezier morgen (o, heb ik al gezegd) en een superweek volgende week met je gezin. We zien de foto's vanzelf wel hè!

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Nog een aantal leuke dingen in de planning en daarna lekker bijkomen in Zeeland!! Heel veel plezier, lekker genieten Lynda!

Lieve groetjes, Ingrid

bijzonder-oud zei

druk druk, vergeet niet op tijd even stil te staan en adem te halen (ook al is het allemaal leuk, af en toe even rust.....:-))

Heel veel plezier!!
Groetjes,
Yolanda

Corine(THUIS) zei

Vergeet in alle drukte je camera niet, bind 'm maar aan je pols. Want ik wil foto's zien van Maastricht, van Colinda en 'stoere'Guus en van Zeeland... Veel plezier deze drukke dagen!!
Groeten, Corine(THUIS)

What's in a day zei

Neem de tijd voor jezelf, relax en ga gewoon heerlijk genieten!!!!

Lieve groet,
♥Eefie

It's me zei

Klopt die teller wel van jouw Lynnnn??? .....is dat alleen voor die post ???...jij bent zo populair he???......veel plezier morgen en overmorgen en zondag en volgende week......liefs van mij...xxx...

Marga zei

Hallo Lynda.
Wat een mooie afsluiting.
Huis aan kant, was klaar en dan....op naar Zeeland.
Heel veel plezier.
Groetjes Marga

Bij Guusje Thuis zei

Jij kan zo door in relaxstand naar Zeeland hoor en wie weet waar Guusje woont, gewoon in dorpje-dorp toch :-) Greetzzz en vergeet morgen niet te genieten!

Bij Guusje Thuis zei

Oh en wacht even, weer te snel op die enter ... 500 blogjes in totaal?? Das een boel zeg en 2011 is nog niet eens om. Tommie uit Sesamstraat zou spontaan een POEHEE roepen, maar leuk zijn ze wel, dus kom maar op met new stuff ... niet over mij hoor, da's boring!

Huys 50 zei

Die interieurdame toch hé, meid je bent beroemd aan het worden,let op morgen liggen ze met de telelens achter de heg let maar op....
Wegwezen op vakantie en zonnebril op hé dan herkennen ze je niet.....
Zeeland toch ?? najaaaa daar heb je de ruimte in ieder geval toeval als ze ja daar herkennen....whaaaa.....

Groetjesssss
DM

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik wens je morgen heel veel plezier en dan zaterdag natuurlijk ook. Wel foto´s maken hoor... En daarna ga je lekker genieten van een welverdiende vakantie met je meiden...
Geniet ervan!!
Liefs,
Mirjam

lia zei

Nou je gaat je dus niet vervelen.
En ik wil je dan ook alvast héél veel plezier wensen met alles....en een fijne vakantie.
Wel foto's van die uitreiking van de SHGA, en dan nog een postje erbij.....

Liefs Lia

Saskia zei

die foto, dat muziekje en ik vergeet heeeeeeeelemaal de drukke dag :o)
Goed weekend!!!!

Tanja zei

Gelukkig dat je volgende even kan bijtanken want als ik lees wat je allemaal doet denk ik weleens, meis waar haal je al die energie vandaan.

Probeer je ook nog even te genieten, en veel plezier zaterdag bij Colin, ik ben benieuwd naar haar gezicht wanneer ze al die cadeautjes krijgt.

Liefs
Tanja

Bianca zei

Wel veel foto's maken hoor.....verwacht een uitgereid verslag in woord en beeld :)
Heeeeeel veel plezier de koemnde dagen.
Groetjes Bianca

House of Seasons zei

Wat een leuke feiten zeg!
Geniet van je weekend na al die drukte en het beroemd zijn en op naar de 1000 posten en nog veel meer leuke ideeen!
En wat een feest zal dat zijn als jullie bij Colin voor Sinterklaas gaan spelen!
En nu maar hopen dat de appeltaart klaar staat....
Liefs
Lia

House of Seasons zei

Ik vergeet nog wat.....Het is je waarschijnlijk tussen alle honderden reakties ontgaan maar ik heb 3 kleine herfstgiveaways voor jullie liggen, als bedankje voor jullie enthousiaste aktie!
Maar ook ik heb een adres nodig om het naar jullie toe te sturen......
Nogmaals
Liefs
Lia

Kom Achterom zei

Dit wordt een heerlijk weekend!!
Puur genieten!!
fijne dagen
Yolanda

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ik hoop dat je een super dag hebt gehad in Maastricht. Het is een van mijn favoriete steden!

Een fijn weekend!

Madelief x

Anita zei

Veul plezier en GENIETEN met hoofdletters :-)
Vergeet je camera niet !!!!! Groetjezz lfs mij