1=3

woensdag 19 oktober 2011

Hans Klok is er niks bij, geloof me....want op één of andere manier lukt het steeds weer om van 1 week vakantie een drieweeksdingetje te maken.
Vraagtekens? Nee toch? Jullie herkennen dat toch wel? TOCH?
Je hebt geen idee waar ik het over heb(gebeurt wel vaker, story of my life;))....ik som even in het kort op......

Terwijl de meiden dus deze week nog naar school moeten, probeer ik hier thuis 't een en 't ander aan voorbereidingen te treffen. Grut....we gaan van maandag tot en met vrijdag weg, niet eens een week dus, maar MEN, volgens mij zijn de dames van plan zich drie keer per dag te verkleden, ze mikten (voor mijn gevoel) hun complete garderobe in den wasch. Wassen is het "ding"niet...strijken daarentegen, vind IK niet erg.....maar mijn arm wil dat dus nu niet, maar mijn arm en mijn hoofd.....dát zijn twee "losse"dingen.

Lief moet dus gewoon werken volgende week(nieuwe baas, nieuw project, etc....) en die wil je toch aan den eet houden he, dus de porties deze week kook ik het tweevoud, een voor die dag, en een voor de vriezer.

Vrijdag ga ik naar de Woon Mooibeurs in het MECC in Maastricht, daarvan is het de bedoeling dat ik verslag doe op SHOWHOME, maar ook op mn eigen "zakelijke"blog(dat staat in de kleine lettertjes showhome, gelezen??;)).

Zaterdag zullen Diaan en ik(Chantal is HELAAAAAAS *SIP* verhindert) de SHGA in "dorpje-dorp"bij Colinda gaan afgeven. O JOY!

Tussendoor meldde de reisorganisatie waarmee we naar Parijs gaan(*bidopbloteknietjes*) dat ze onze vouchers nog niet ontvangen hebben en zonder vouchers geen reis, én geen terugbetaling van reissom....terugbetaling?? jahaaaaa....want de organisatie meldde ons dat we een andere datum moesten kiezen omdat 2 dec. geschrapt wordt ivm te weinig aanmeldingen, en daardoor kan 1 van mijn reisgenoten HELAAS(*weersip*) niet mee!!!
Vouchers die IK overigens keurig heb opgestuurd(ECHT WAAR!!!) maar zij dus niet ontvangen hebben, vouchers die ik kocht bij B.lokker, waarvan ik dus de aankoopbon NIET meer heb(want hee...reis geboekt....weg bon).....vouchers die wél door B.lokker geregistreerd staan als door mij gekocht.....helaas wél contant betaald....dussssss...niet rechtsgeldig......*sjucht*....anyway....we zijn dus nog steeds in afwachting van hoe en wat.....*BAAL*.....het zal me toch niet gebeuren dat ik NIET ga he??!?!?!?

*kuch*....

Maak ik me een beetje "zorgen"om de bezorging van de krantjes van Puubster tijdens onze vakantie. Tuurlijk...dat doet papa....want je weet wel...vaders(ook moeders hoor!!) doen álles voor hun meiskes he....totdat het onderwerp "krantjes"ter tafel wordt gebracht! Papa werkt natuurlijk...in het meest gunstige geval tot 17.00 uur......thuis om 17.30....in het meest gunstige geval zitten er geen folders bij en kan ie dus meteen van start...anders moet hij die nog even in de krantjes steken...*kuch*....krantjes moeten echter wel VOOR 21.00 uur bezorgd zijn........en als je papa vraagt...liefst met DROOG en VRIENDELIJK weer....(gemopper niet van de lucht.....*NEGEER*). Papa moet HIER nog maar eens lezen....;)

Maar goed....ik draaf weer eens op de zaken vooruit( en dan vraag ik me toch altijd af waarom de mensen die mij niet IRL kennen toch altijd het idee hebben dat ik zo hyper ben....want dat is dus ECHT niet zo!..ECHT NIET;)).....laat ik me focussen op vandaag......

vandaag loop ik vreselijk achter met de "vakliteratuur"...

maar wacht ook de belastingaangifte OZB voor HIS

keuzes keuzes........kwestie van prioos he(prioriteiten in het kort;))



zal wel niet voor m'n was gelden....toch?





zo....heeft er tenminste iemand al in gekeken...ga ik maar braaf aan de cijfertjes...


Dus....1 week VOOR de vakantie....DRUK.....vakantie........hoe kom ik dan aan 3??? Hm hm...er komt ook weer een week NA de vakantie:D!.

CHILLAX....komt wel goed skatje!

Hoop zó dat m'n huisarts niet meeleest......RUST Lyn....RUST......:D

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Claudia Leertouwer zei

Komt tijd, komt raad...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Jeetje, wat een drukte allemaal. Hoe krijg je alles op tijd voor elkaar? Hier zou ik dus helemaal zenuwachtig van worden, maaruh dat ben jij dus ook wel een beetje, helemaal niet hyper, alleen zenuwachtig, denk ik, maar ik zit er wel vaker naast... Maar ik heb mijn prioos ook niet op orde hoor, zit al veel te lang te dralen en moet nog zoveel, en ook nog op verjaardagsvisite bij mijn petekind... Maar als ik daar eenmaal ben (zal wel wat later worden) dan is alles klaar en kan ik mijn schouders laten ontspannen...
Ik wens je een fijne middag, doe rustig...
Groetjes,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Ja echt! Met een week vakantie ben ik ook altijd de driedubbele tijd bezig :)
Maar wel leuk hè Lyn, al die extra plannen naast het strijken!!
Groeten, Corine(THUIS)

Anna Marie zei

Pff, jij hebt je vakantie ook wel nodig. Ik zit hier ZENNNNNN blogs te lezen van mensen die het buitensporig druk hebben. Neem nog een kop koffie. Groeten Anna Marie!

Astrid zei

Haha...geweldige post...zo herkenbaar....
Maar als je volgende week eenmaal daar zit...relax...enjoy...zennnnnnn....
De was en het opruimen erna...NIET aan denken!!!

Ik ga zo ook maar eens in een meter woonbladen duiken.....en wie weet vanavond nog een postje op mijn blog plaatsen.... Strijken heb ik gisteren al gedaan.
Have a nice day!
Groetjes,
Kiki

Mayflower zei

Pffff....ik word al moe als ik dit allemaal lees hihi. Zo druk als een klein baasje zeggen we hier dan.
Jij bent volgende week echt wel aan een paar dagen vakantie toe. Hopelijk komen de vouchers op tijd binnen, ik zal voor je duimen. Heerlijk met je meiden naar Parijs, dan moet je ook genoeg kleding meenemen haha.
Heerlijke vakliteratuur, geen straf om te lezen....toch?
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

uuuh klein tipje nodig???
dochter lief zegt gewoon komt goed!!!
en het gekke is ze heeft altijd gelijk!!
lieverd rustig met het gatje in de woonbladen dus!!
toedeloetjes
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Ik herken hier nou echt helemaal niks in, ben de rust zelve (dat schijn ik dus echt uit te stralen) maar in mijn hoofd daar ben ik gewoon tiepje a.d.d. (zonder die H dus) en daar is het altijd druk met hersenspinsels, zeker als ik op vakantie ga.

Tip: geef die meiden gewoon één tas of koffertje en vol is vol. Zo heb ik dat dit jaar ook gedaan want ik zag hele kasten uitgestald op bed en het moest allemaal mee. Werkte prima hoor enne een keer een boterham of pizza voor manlief, moet kunnen toch?!

Voor nu: kopje thee, stapeltje woonboeken en genieten ... gewoon doen joh, tis woensdagmiddag, kan jou het schelen!

Bij Guusje Thuis zei

Mijn eerste regeltje tekst: da's dus met een mega vette knipoog hè, maar wist je al toch?!

Tanja zei

zou die winkel van die kaartjes daarom ook b.lokker heten ;-)

En zo moeder, zo dochter v.w.b. de koffer(s) ik herinner me een zomervakantieverhaal met heel veel spullen.

Maar het is gewoon weer een helemaal Lynda verhaal, dus ankers uit, kopje thee erbij en even relaxen op de bank.

Sterkte
Liefs
Tanja

hokje zei

Alles op zijn tijd! Eerst maar eens een kopje thee en een stapel woonbladen, de rest komt wel weer...

Succes! Lieve groet, Miranda

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
ihr in Holland habt einfach die allerschönsten Zeitschriften. Schade dass ich so weit weg wohne und sie mir nicht kaufen kann. Aber ich seh ja immer so viele schöne Impressionen auf Deinem Blog!
Liebe Grüße
Yvonne

It's me zei

Ik ben net aan het bijkomen van mijn migraine aanval....pffffffff.....xxx....toch hou ik van je !!.....xxx...

Alle mooie dingen zei

komt wel goed schatje...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Anoniem zei

Mijn hemel Lynda,

Je bent echt druk.
Folders kan je altijd een week door een andere laten bezorgen, dat bedrijf zoekt dan een vervanger. Tips voor je gedoe met die vouchers heb ik niet, zou precies het zelfde allemaal doen.

Aaa lief extra koken voor je man, zou ik dus niet doen. Slecht? nee hoor, hij kan zelf ook koken...

Maar huh, relax.

Drukte groetjes en veel plezier groetjes Pieternel