een klein stukje van mij...

vrijdag 28 oktober 2011

want jeeeeeeeetje rolde ik vanuit mijn vakantie zo in een dikke vette LEUK klus! Bij thuiskomst trof ik manlief met een roller in zijn hand aan, geheel wit gespikkeld.......:)...staat de schat ons plafond te schilderen!!! VERRASSING!!!!!
Hij mepte gisteren al de schouw eruit en plakte af.....verhuisde de meubels naar buiten ( dank u mooi weer!) en schilderde als een gek!
Dus ik had mn jas nog niet uit of we maakten al een lijstje!!!! Verf voor wanden, nieuwe kast, enzo......en alles...verf, kast en enzo staat nu hier midden in de kamer! Dus we stomen maar meteen door! Morgen de wanden en de kast op zijn plaats! Zondag alles schoonmaken en weer op zijn plaats.....ooooo zin in!
Dus een ik zal jullie rust niet al te lang verstoren, maar uhm...ik ben er dus weer:D! Oke....een kleine sfeerimpressie van een paar dagen Zeeland...

en natuurlijk......ook wat geveltjes;)!


*zwijgtmaarweer*......heb het idee dat de rust jullie lekker bekomen is(toch pieternel????)...dus ik plak er zomaar twee dagen achteraan!
Nah.....

Fijn weekend!
Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Huh...was manlief niet mee dan? Maar wel super gaaf, deze verrassing...je boft maar! Succes en welkom terug :-)!!

Lieve groetjes, Ingrid

Saskia zei

waw zeg ... als jouw manlief zich nog verveelt laat het me dan weten dan geef ik mijn adres wel even door :o) ... we zouden niet willen dat je mannetje zich moet vervelen hé
;o)
Welkom terug uit je verlof!

Anoniem zei

Hahaahh, nee joh. Heb je wel gemist hoor.
Maar wat een schatje die man van je, wist hij precies hoe je het wilde? Keek gister naar dat programma waarin de jongen geld krijgt en dan probeert het huisje op te knappen... En hij wist niet precies hoe ze het wilde, dus nam hij maar een terrarium (met een slang enz.. )En zij hoopte maar dat hij wat leuke hartjes erbij zou doen voor de sweer... Maar goed we dwalen af. Lekker dat je zo genoten hebt op je vakantie, je kan er weer helemaal tegen aan... Welkom terug hoor.

rust is voorbij groetjes Pieternel

Nicole Claudia zei

Wauw, dat is nog eens een verrassing!! Heerlijk al dat actiefaxie... en gelijk energie voor tien natuurlijk en plannetjes voor honderd, hahaha.

Fijn weekend, Collie

Corine(THUIS) zei

Je bent weer terug.. en hoe?! Eén bonk energie :))
Doe mij ook een paar zon zee en strand please..
Top van je kerel dat ie je zo verraste! Succes samen verder met klussen!!En tot gauw (mét foto's ;))
groeten, Corine(THUIS)

Huys 50 zei

Jaaaaaaa je bent er weer Gezelliggggggg..
Ik heb je gemist hoor met je gekke verhalen enzooooo,hahah..
Die man van jou wat een Toppertje zeg.
Leuke foto,s en zo te zien een heerlijke vakantie.

Groetjes
Dicky Marie.

Ger zei

Dat jij hier helemaal niks vanaf wist...neuh....daar geloof ik als vrouw helemaal niks van;-)
Jij hebt vanaf je vakantie adres vast telefonisch aanwijzingen gegeven aan jou lieve manneke...

Maar het komt heel goed uit dat je terug bent, de batterij weer opgeladen en jij als interieurstylist kan bij deze klus toch niet gemist worden.....toch!?

Laat al je goede ideeën de vrije loop meisje.....wat zal het mooi en stijlvol worden!!!

Kan bijna niet wachten om het resultaat te zien.
Nou.......aan de slag...manlief heeft je nodig.
Ik geniet met het muziekje wel verder van de leuke vakantie collages:-)

Succes en tot blogs!!
Lieve groeten,Ger

Madelief zei

Hoi Lynda,

Bof jij even met zo'n man zeg! Zo wil ik ook wel een weekje weg :-)! Zo te zien hebben jullie het goed gehad in Zeeland.

Fijn weekend,

Madelief x

Elisabeth zei

Haha dus meteen aan het klussen ,en je hebt er helemaal zin in.Het word vast super !! Foto's volgen ,toch??
Groetjes Elisabeth

lia zei

Fijn een man die begonnen is voor je er erg in hebt.
Maarre.... wil natuurlijk wel foto's bij de volgende post.

Succes met alles
Liefs Lia

Anna Marie zei

Heel gaaf dat je een lekkere vakantie hebt gehad en vooral een super ontvangst. Lekker is dat als je woonkamer weer fris is. Laat de herfst en winter maar komen. Kun je het weer gezellig maken in en rond huis. Prettig weekeinde en werk ze! Groeten Anna Marie.

Samira zei

Wat een fijne herfstvakantie moet je hebben (nog niet helemaal gehad) Zeeland ziet er nog heerlijk uit, zo eind november! En dan nu als verassing aan de klus in jullie huis!

Gooi al die positieve energie er maar in en maak er iets stralends van. Ik wacht geduldig op de foto's en eigenlijk ook op je shoppingpost van die 7 (toch?) tassen van de markt ;)

Xx

It's me zei

Welkom terug....weg rust......hihihi!!....wel even komen buurten he???......niet vergeten.....liefs van mij...enne spannend...je huiskamer.....xxx...wat een lieverd he???

L zei

Wat een verrassing! Klus ze!
En wat vond je van Zeeland ;-) ?

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
bist Du wieder da? Ich hoffe Du hattest schöne Tage.
Dann bekommst Du in der nächsten Woche Post von mir :-)!
Ein schönes Wochenende,
liebe Grüße
Yvonne

Astrid zei

Lekker vakantie vieren in Zeeland, gezonde lucht opsnuiven met soms een lekker zonnetje erbij en dan weer opgeladen je huis fris in de verf aantreffen......kan slechter.......Nog even klussen en dan heerlijk inrichten, stylen ...en ons natuurlijk een beetje mee laten meegenieten van het eindresultaat !
Fijn klusweekend!
Groetjes van Kiki

Mayflower zei

Wat was het stil aan de overkant hihi....heb je gemist hoor.
Maar wat een heerlijk thuiskomen. Even de schouders eronder en je kan na het weekend genieten van een strakgeschilderde woonkamer.
Veel klusplezier het weekend.
Lieve groet, Mea

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat heerlijk joh, een fijne week gehad en de start is ook nog gemaakt aan je woonkamer. En je weet het als je a zegt, volgt b vanzelf... Dus nog even doorbijten en je kamer is weer helemaal naar wens...
Geniet maar lekker van het inrichten en zo...
Groetjes,
Mirjam

Tanja zei

Zo Lynda, met je neus in de boter, dat is toch even nog een verwenweekendje erbij.

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Succes met klussen en geniet er maar van

Liefs
Tanja

Tierlantijn zei

Dat is nog eens leuk thuis komen! Ben benieuwd naar het resultaat! Leuk!

Liefs

hokje zei

Een heerlijke week achter de rug en dan zo'n thuiskomst, ben benieuwd naar het resultaat, dus de volgende keer graag foto's ;)

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Jeanette zei

Succes met het vele klussen.

Groet,
Jeanette

Door Jolanda zei

Zo en vandaag is het zondag..klaaar? Klinkt als een gestroomlijnd plan, al de klussen :)

Petra zei

Gauw door naar je volgende blogje, ben erg beniewd naar de foto's

Groetjes Petra