Hotspot Nijmegen - uittip!

zondag 18 september 2016

Ik vind het een supertoffe ontwikkeling, steeds meer leegstaande panden worden weer in gebruik genomen door hele bijzondere concepten. Een vaak industrieel pand biedt ruimte aan diverse ondernemers die zo elkaar versterken. Hoe dan? Neem de oude Honigfabriek in Nijmegen, een smeltkroes van ondernemers in de diverse 'takken van sport' die samen dat prachtige oude pand vullen met hun unieke shops en creatieve uitspattingen. 

Tot 2022 is dit artistieke complex dé nieuwe hotspot van Nijmegen. Zo kun je er lekker eten en drinken, je kunt er sporten, winkelen en muziek maken of ervan genieten. Je zult er kunst, cultuur en diverse grote en kleine evenementen vinden. 33.000 vierkante meter fijnigheid en jij kunt daar dus ook naartoe!

Mag ik je een tip geven? Ga 8 oktober a.s.!




Meet Hella Duijs! Hella heb ik leren kennen via Instagram en op het Feel Good & Shop event hebben we elkaar kort gesproken. Ze is niet alleen heel erg spontaan en grappig. Onhandig is ze ook (dat geeft ze ruiterlijk toe, denk niet dat ík zo onaardig ben ;) ) maar dát zou je niet zeggen als je ziet wat ze maakt!




Misschien ken je de stolpen en vaasjes met leuke namen van haar hand al? Hella is een kunstenaar met keramiek. Haar vaasjes zijn ontzettend populair en er komen er steeds meer bij! Zo weet ik bijvoorbeeld dat er naast de getoonde vaasjes ook een 'Hella XXL' nu snel op de planken zal staan!
Binnenkort opent ze haar nieuwe atelier en nodigt jullie allemaal daarvoor heel hartelijk uit. Je kent mij, wat leuk is moet je delen dus vandaar dat ik de uitnodiging graag met je deel! Op zaterdag 8 oktober a.s. ben je tussen 12.00 uur en 16.00 uur welkom om haar nieuwe atelier én alle (nieuwe) producten te bewonderen. Slenter en verwonder, zo'n zaterdag zal het zijn! 
Speciaal voor die gelegendheid trekt ze natuurlijk alle toeters en bellen uit de kast. Zo zal er een korting gelden van 10% op alle artikelen (met uitzondering van de 'kneusjes',  die zijn toch al scherp geprijst namelijk), is er een 'Kneusjessale' en kun je alle nieuwe producten bewonderen ( en kopen *duh*). Natuurlijk is een feestje niet compleet zonder hapje en drankje dus ook dáár wordt voor gezorgd!



Wanneer: 8 oktober 2016
Waar: Waalbandijk 16, 6541 AJ Nijmegen (zet 'm in je TomTom)
Voor wie:  iedereen!

Het is de bedoeling om zelf ook even te gaan dus wie weet zie ik je daar? Doe haar vooral mijn allerhartelijkste groeten! *haaiHella*





Leave a Comment