Mei in vogelvlucht

zondag 31 mei 2015

Bye bye happy month of may! Een maand vol vrolijke momenten,  cadeautjes,  boeketjes uit de tuin met de eerste bloemen, de natuur die echt groen werd en nog veel meer momenten van klein geluk! Tot volgend jaar mei...

Vol verwachting beginnen aan juni morgen. Blijkbaar start de zomer met een rotting ergens deze week. Bring on the month of June, we are ready!  Jij ook?

Leave a Comment

Happy Earl Grey zei

Wat een prachtige collage, terugkijken blijft leuk. Ik lees ook weleens mijn eigen blogs terug en verbaas me dan hoe mooi mijn leven is.
Mooie juni maand gewenst!
Groet El

Rensina Steursma zei

Wat een mooie maandcollage!
Fijn juni :)
Groetjes, Rensina

Bonjade zei

Prachtig.....de hele maand in vogelvlucht......
Heerlijke beelden.......echt lente achtig mooi.

Fijne dag

FF

Anneke zei

Wat een mooie collage. Nu hoop ik echt dat je volgende collega heel zonnig is.
Want wat verlang ik daar naar.
Liefs Anneke

Crafts 'n' Skills zei

Ready weet ik niet, er aan toe wel!

Fuchsiaantje zei

Hallo Lynda, je hebt weer een mooie collage gemaakt met foto`s. Ik vind het altijd knap dat er bloggers zijn die dat kunnen, misschien leer ik het ook eens. Nog een fijne week toe gewenst met mooi weer en groetjes van mij, Riet.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een prachtig overzicht in deze collage... heerlijk is dat hè, om op deze manier even terug te blikken...
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam