Budgettip! Fleurig Pinksterweekend

vrijdag 22 mei 2015

Het Pinksterweekend staat voor de deur en als het net zo'n mooi weer wordt als vandaag zitten we goed! Lekker erop uit of even bijtanken in je eigen achtertuin. Vrijdags'gefruts hier onder het afdak, ik heb m'n verzameling lege flessen afgestoft! Er is genoeg te knippen in de tuin om ze te vullen dus ze krijgen weer een plekje in het zicht!


Een bonte verzameling met wat willekeurige knipsels uit mijn tuin.

Heb een fleurig Pinksterweekend!

Leave a Comment

Indruk zei

Wat staat dat leuk zo! Die flessen van Belvoir zijn ook te leuk om in de glasbak te doen. Pascale X

Rensina Steursma zei

Superleuk gedaan!
Ik ga de afbeelding pinnen om te bewaren. Lijkt me leuk om ook eens te maken.
Groetjes, Rensina

Madelief zei

Ziet er prachtig uit Lynda. Wat een paar lege flessen al niet kunnen doen! Ik zie dat jullie ook liefhebber zijn van de Belvoir siroop :-)

Fijn weekend!

Madelief x

Een dotje wat zei

Ziet er super uit zo, Lynda! Een heel fijn Pinksterweekend gewenst. Liefs Marieke

Colinda zei

Wat een prachtige flessen! Heb ze nooit eerder gezien...of zeg ik nu iets geks 😁. Je hebt al mooie bloemen uit je tuin kunnen halen...zo fijn als alles weer groeit! Fijn weekend!

Ingrid Orens zei

Dit is echt mooi !!

Le Style zei

Lentevrolijk! Leuk gedaan!

Een heel fijn lang weekend, liefs
Yet

Judith zei

Gezellige willekeurige knipsels Lynda! Fijn pinksterweekend X