Grid is it!

donderdag 21 mei 2015

Een tijdje geleden had ik het al over GRID.....om precies te zijn een tafelzeil met GRID motief. GRID is de trend op dit moment en je ziet het niet alleen in de woonwereld. De mode heeft ook zo z'n items met GRID on it. Nou gaat een ruiten rok mij net iets te ver maar een toffe sjaal (in de winter) of zo'n hippe rugzak kan altijd toch?

GRID is it!
Deze rugzak is een ontwerp van Laurence Leenaert. Haar website is nog under construction maar op haar instagramaccount en op haar facebookpagina vind je al haar ontwerpen terug. De rugzak doet een beetje denken aan een plunjebaal en is van het soort "dump-alles-dat-je-mee-wilt-nemen-erin".....en er gáát en hoop in hoor!




Diverse modellen, geschikt voor diverse momenten (denk aan picknick/festival/dagje uit/ sporttas).  Ook leuk voor dochters ;).






Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Heel erg leuk, ik zie het ook veel op IG verschijnen... ik mag het wel...
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam