En dooooooorrrrr...

dinsdag 19 mei 2015

Ook al neem je je nog zo voor om de dingen een voor een te doen en je vooral nergens door te laten jagen...niks menselijks is ons vreemd, we hollen gewoon druk babbelend en regelend door. Wat fijne momenten van de afgelopen volle dagen: mijn oudste dochter werd 17 (zij noemt dat bijna volwassen ;)), mijn Lief vertrok voor een week naar Chicago, mijn ouders vertrokken voor een cruise naar Rusland,  de jarige dochter vierde op zaterdag haar verjaardag met een groepje vriendinnen (en ik moest naar zolder :) dus ik werkte gewoon op zaterdagavond), ik ging naar de allereerste Stijlmarket in Panningen, en werkte natuurlijk gewoon...tussendoor :).

 Een "blaasbloem" zijn we liever kwijt dan rijk in onze tuin maar man wat zijn ze toch mooi! Kunst, klein geluk. Ook klein geluk noemde ik het feit dat beide dochters met nog een zwik meiden uit de buurt van de week flesvoetbal speelden en enorme schatersalvo's kwamen door mijn raam naar binnen......bij nader inzien is dat toch wel GROOT geluk hoor! Je bent nooit te oud voor dat soort dingen, zo blij dat ze dat alletwee ook zo zien!

 Op de Stijlmarket waren diverse leuke standhouders aanwezig en een daarvan was Studio Vanmieke. De rechter papieren pop kocht ik althans, het bouwpakketje daarvan. De stolp haalde ik ook bij de HEMA (ook want de standhoudster tipte mij) en inmiddels staat Miss Mathilda (ik gaf haar een naam ja :) ) bij ons in huis. 


ik vind haar schattig!


soms moet je even goed voor jezelf zorgen en een lunch voor 1 staat natuurlijk zo op tafel! (Het tafelkleed is de hamamdoek van Zeeman....ik zie 'm zo snel in de webshop niet terug maar in de winkel liggen in diverse kleuren voor net geen 5 euro!) De handcreme en de kaars zijn van de HEMA, het geurtje Cedar bevalt mij het beste!

Een momentje voor mezelf nadat ik ruim 150 adressen hebben gemaild naar sponsors van de Instaswap

En doooooorrrrr.......fijne winderige (waaiwaaiwaaiwaai) dag!



Leave a Comment

Mirjam zei

Miss Mathilda is uberschattig en bij Action hebben ze ook van die mooie hamamdoeken voor weinig... haalde er al eentje die nu als plaid over de bank ligt...
Je hebt een fijne week met heel veel klein/groot/gelukjes.. genieten...
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Rensina Steursma zei

Superleuk je nieuwe poppetje!
Vind de stolpen ook zo gaaf... Weet alleen niet goed wat erin moet komen haha
Groetjes, Rensina

lia zei

Je hebt idd goed voor jezelf gezorgd.
Leuk poppetje..

Indruk zei

Prachtige foto van die blaasbloem. Af en toe jezelf verwennen met qualitytime en mooie dingen is niets mis mee. Bedankt voor de tip van die doeken, ga morgen meteen kijken. Pascale X