Over de 'woonbeurs' en veranderingen

zondag 2 oktober 2016

Follow my blog with Bloglovin Follow my blog with Bloglovin Follow my blog with Bloglovin Ik doe m'n best, echt waar, ik probeer de (inmiddels al niet meer zo)nieuwe naam van de beurs in m'n hoofd te houden: VT Wonen & Design beurs. Toch blijft het volgens bij velen net als bij mij gewoon de woonbeurs :). Daar was ik dus, afgelopen donderdag, zoals de laatste jaren standaard als blogger namens ShowHome.nl.

Ik maakte natuurlijk foto's en bij het bewerken kwam ik erachter dat ik A.  er niet zo gek veel heb gemaakt en B. blijkbaar vooral op zoek was naar gezelligheid, kleine sfeerhoekjes zeg maar. Natuurlijk was de beurs prachtig, alle huizen zagen er weer geweldig uit en ook als je op zoek was naar grootse ideëen kon je er absoluut inspiratie vandaan halen. Ik ga niet verbouwen, geen huis bouwen en heb (voorlopig) of andere grote dingen doen. Ik was op zoek naar sfeer....blijkbaar. Niet eens bewust was dit het resultaat (er zijn er meer maar die moet je dan maar even op ShowHome.nl gaan bekijken want anders wordt het een laaaaange post :) ).















Ben je er nog? ;)  Ik ben al een week bezig met prutsen, ik wil mijn layout hier veranderen. Ik krijg 'm alleen niet geïmporteerd in blogger. Er gebeurt steeds iets raars waardoor het één grote chaos wordt! Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ik al eens eerder een andere lay out importeerde maar ik weet niet meer hoe en waar....ik denk namelijk dat ik die er eerst uit moet halen? Wie het weet mag het zeggen want ik durf niet meer zo goed :D. Wie mailt me met dé tip? lyndahovens@home.nl #durftevragen 

Leave a Comment

Jolanda zei

Mooi, ik was er vrijdag en herken sommige dingen wel en sommige niet. Blogje volt zo:)

Mirjam zei

Ben ook weer niet geweest jammergenoeg. Qua layout; waarom stap je niet over op WordPress? Ik vind het veel prettiger werken en Google is dol op WordPress.

Femke zei

Wt een mooie foto's! Ik ben ook geweest en vond het erg inspirerend. Het was een fijn dagje uit zo midden in de verbouwing van ons huis. Ik herken veel plekjes, maar ook een aantal niet. Leuk om te zien waar een ander oog op valt :-)