Zelfoverschatting....

zondag 28 februari 2010


hemeltje hemeltje.........what was I thinking!!!!
Dat zou ik ook weleens "even"doen!!! Yeah right! Om mij heen plopt de ene Blog na de andere op, de ene nog grappiger/mooier dan de andere toen zelfs mn "zuster"(het brocante witte huis) en blogje aanslingerde, tja toen moest ik natuurlijk ook weer zonodig *ZUCHT*.
Zal je vertellen dat ik al menig krachtterm de ruimte in geslingerd heb tijdens het fabrieken van mn titel(vorige week ergens)....en toen ik vandaag bij toeval weer terugkwam( o ja.....das waar ook......ik was ergens aan begonnen *pompompom*)...zag ik zowaar dat ik al 1!!!!! volger heb!!!!!!!!!! En dat terwijl er nog geen letter stond!!!!! DAT noem ik nog eens morele steun, dank je Tuur.....;)....ik waardeer het zeer, ware het niet dat jij ook achter mn blauwe toiletmuur zit he...JOUW schuld!!!!!*grijns*.....Voor alle andere lezers, mn blauwe toiletmuur is een verhaal apart en volgt beslist een volgende keer....eerst eens zien of ik dit berichtje überhaupt in het wereld wijde krijg....and here we go.....3..2...1. *KLIK*

Groet,
Lynda

Leave a Comment

Inge... zei

Poeh Sissie!!!
HOE KRIJG JE t VOOR ELKAAR!!!!
Jij als PC NERD!!!
WHOEHAHAHAHAHAHA...
Ik ga je volgen hoor!!

Toei
Koes
Doing

Roelina zei

Hoi Lynda,

Ook een blog, leuk hoor!
Ik ga je volgen!

Groetjes Roeltje

oma leentje zei

Ja hoor en ik dus nu ook. Is leuk hoor bloggen. Doe je best en vanaf nu volg ik je.......

Pier en Pol zei

Geweldig leuk dat je een blog bent begonnen (doe het je niet na hahaha). Vind je reacties op het forum altijd hilarisch, en neem aan dat het hier niet anders zal zijn.
Dus ook ik zal vaak langskomen om te lezen.
Groetjes Bianca

Brigitte zei

hier nog een volger, mits ik dit bericht wel verstuurd krijg

lieve groetjes Brigitte

Chantal zei

Hoi Hoi...

Welkom in BlogWorld.

Liefs Chantal

Petra zei

Hoi Lynda,

Leuk, ik heb er zin in, ga je zeker volgen.

Groetjes Petra (Curaçao)

Ingritteke zei

Heeeeee hier zit je ook al!?!?!
Leuk joh.... zal vaker bij
je komen kijken :-))))

Liefs Ingrid

WEERspiegeling zei

jaaaaa Lynda, ik vermoedde al zoiets en had het al veeeeeeeeeeel langer verwacht, nét wat voor jou dit bloggen, gezellig!
Ik ga je volgen hoor; kom je ook eens bij mij langs?
xx Anita

faire un songe zei

Ik had een heel stuk getypt met het verhaal om je welkom te heten.. en toen plops weg... Dus nu hou ik het krot welkom in blogland.
Groetjes HEtty

Unknown zei

jaaaaaaaaa ik benter, hihhi leuk alweer een blogje erbij.... kei gezellie!!!

grtjes en veel plezier
BTW ziet er leuk uit.