Het eerste stukje van mij........

zondag 28 februari 2010




EEN LYNDA KAN NIET KIEZEN!
en omdat de keuze was, een blogje om te lezen óf een blogje leuk om naar te kijken......krijg je ze nu alletwee.....hoef IK tenminste niet te kiezen!:D

Leave a Comment

Antonia zei

Wat leuk om jouw blog aan te treffen. Ik ga je volgen hoor! Wat een eer dat ik al in je bloglijstje sta! En ja, die enthousiaste reacties zoals die van jou maken het bloggen zo de moeite waard. Heel veel blogplezier, lieve groet Anja

FEDERICA zei

Oh I love that last pic!
Hugs
Federica

Anoniem zei

pffffff, ben benieuwd:-) wat zal het worden dat blauwe muurtje (hahahah)

Irma zei

ben nu wel heeeeel erg nieuwsgierig naar dat blauwe muurtje;-)
ik heb mij aangemeld bij je volgen dus missen ga ik het niet,

groetjes irma

Unknown zei

heee wat leuk dat jij ook aan het bloggen geslagen bent. Soms kom je hier van alles tegen, gezellig, nog meer lezen...

Fijne avond
Groet,
Patricia

Edith zei

Hoi, ben helemaal geen blogger, maar werd nieuwsgierig door dat # achter je naam en ja hoor!!! Hier is ze!!!!

ennuh natuurlijk helemaal geen straf om D.W. nu ook hier voorbij te zien komen!!!

Veel plezier in de, voor mij, onbekende wereld van het bloggen!!!!

XX Edith