De leukste decembercadeaus - koop, geef of win!

donderdag 26 november 2015

Nog net géén december maar ik weet zeker dat jullie me dat vergeven want wachten met zoveel leuks is bijna niet te doen! Net als vorig jaar wil ik ook dit jaar weer wat extra aandacht besteden aan onze verlanglijstjes....of de lijstjes van andere mensen :). Ik ben erg gecharmeerd van de unieke winkeltjes, de bijzondere producten die zij verkopen en waar de service gewoon goed is, de mensen hartelijk etc. Je gaat met zoveel moois toch niet wachten op dat pak met reclamefolders in je brievenbus? Yek, ik zeg oud papier plezier ermee! Als je een cadeautje voor iemand( of jezelf)koopt is dat een speciaal moment toch? Dan maak je je daar niet te gemakkelijk vanaf, dat straalt het dan ook uit. Een beetje moeite doen om de allerleukste cadeautjes te vinden is niet alleen voor de ontvanger leuk maar ook voor jezelf. Ik heb wat ontzettend leuke webwinkels gevonden die ik aan jullie wil laten zien! Allemaal anders maar allemaal met een origineel assortiment, die mag je niet missen!

Vandaag trap ik de serie "December Prettiness" af met Happy Sweaters van de Amsterdamse Anne. Een shop op Dawanda met leuke (tijdelijke)tattoos, superleuke zachte sweaters en enige vintage jurkjes. 





Met de tattoos heb ik mijn gezinsleden de stuipen of het lijf gejaagd :D, ze zijn erg leuk om als extraatje bij je cadeautje te bestellen. Maar vóórdat je gaat bestellen.....lees nog even mee.

De kerstsweater kan van jou zijn! Hoe tof is het om met kerst een sweater in stijl te dragen? Niks "foute kersttrui"maar ontzettend leuke kersttrui voor een casual kerstoutfit maar op een wat nettere broek of rokje staat het zeker net zo leuk! Zie je jezelf wel deze sweater lopen, dan hoef je alleen maar onder deze post aan te geven welke van de beschikbare kleuren je het leukste vindt! Die kan je dan winnen, in jouw maat natuurlijk. We houden de aktie kort want stél dat je niet wint (de kans bestaat natuurlijk ;) ) dan heb je nog tijd genoeg er zelf een te gaan bestellen. Wil je daar niet op wachten dan kun je ook nu al bestellen natuurlijk, er geldt een korting van 15% op dit moment!
De winnaar wordt volgende week vrijdag 4 december bekend gemaakt!
Succes allemaal.


"it's beginning to look a lot like Christmas"!

PS: Dawanda krijgt overigens een pop-up shop in Amsterdam, daar kun je meer van dit soort creatieve shops in het echt bezoeken. Meer daarover lees je hier!

de aktie is gesloten!

Leave a Comment

Jessica zei

De bordeaux rode vind ik het allermooist! Die zou ik wel graag willen winnen in maat L/XL!

paleo zei

Waarom hij me nou als anoniem neerzet.. Geen idee 😋

paleo zei

Volgensmij gaat het niet lekker.
De Bordeaux rode vind ik helemaal geweldig!

Ideaal omdat ik op eerste kerstdag terug kom van onze huwelijksreis. Dat hoef ik met m'n jetlag niet uren na te denken wat ik aan moet trekken voor het kerstdiner. Gr Simone

Unknown zei

De bordeaux rode vind ik heel erg mooi, wat een ontzettend leuke trui! Ik doe heel graag mee en heb maat s/m. Liefs Katelijne

Unknown zei

Wauw die zijn mooi, hiermee zou ik wel 1 van mijn dochters willen blij maken !!!de bordeaux rod vind ik het mooist bij hun kleur haren ....heel erg bedankt alvast,

Martine zei

Ik doe graag mee voor de grijze in maat L, leuk!!! ☺️

Inge van Yperen zei

Ohh de bordeaux rode is geweldig! Doe graag mee!

Wieke van der Zee zei

De bordeauxrode in maat S graag. Superleuk!!

Fun, food & flavours zei

Oehhhh die ijsblauwe is gaaf! Die wil ik wel 😃

Unknown zei

Supergaaf! :D Is weer eens wat anders dan de foute kersttrui! Ik vind die in bordeaux het allermooiste, is toch wel een beetje een kerstkleurtje voor me :)

Vera zei

Grijs, nice!
Heerlijk om na de drukke dagen voor Sint en Kerst me hierin te begeven.

Vanessa zei

De ijsblauwe variant in maat XL is erg mooi!
Dus bij deze doe ik een gooi.
Kans te maken op deze super trui.
Kom ik spontaan in een positieve kerstbui.
Dus nu wachten voor de brievenbus
Zodat ik straks mijn lief met deze trui onder de misseltoe kus

Andrea zei

Wat een leuke actie! De wereld kan wel wat liefde gebruiken en met het dragen van een misletoe op mijn trui, Kan ik een mooi begin maken. Ik zou heel graag de grijze winnen in maat s.
X

Unknown zei

Oh ja! De rode is geweldig, niet voor mij maar voor mijn vriendinnetje die wel wat zoentjes kan gebruiken...

Dorine zei

Wat een leuke truien en dus ook een leuke actie! Ik zou de grijze heel graag willen winnen :) ik ga duimen :)

Unknown zei

De ijsblauwe trui (maat L) vind ik wel erg mooi.

Anna Grunduls zei

I love the Bordeaux! (But the grey is lovely too, it was a hard choice!) ♥

Lau zei

Super leuke actie en een geweldige trui! Zou hem elke dag wel aan doen. Ik doe graag mee voor de grijze!!
Duimendraaien!!

anja zei

oh, die grijze is supermooi, love love

Unknown zei

Ze zijn allemaal prachtig, maar met Kerst vindt ik zo'n bordeaux-rode wel heel erg mooi!

Karen De Sutter zei

Wat een mooie truien! De ijsblauwe in medium zou fantastisch zijn :)

Mandy zei

De grijze vindik fantastisch ☺️

Unknown zei

Er is maar 1 kleur die bij kerst hoort... Rood natuurlijk , toevallig ook nog eens mijn lievelingskleur ��. Deze zou ik fan ook graag winnen in maat S.

Unknown zei

Weet je wat ik het liefste wou?
Die geweldige trui in het ijsblauw :-D
Graag maak ik kans om deze te winnen
En anders misschien tóch maar een bestelling beginnen.

Milou zei

Ik doe heel erg graag mee voor de prachtige bordeaux rode trui, in maat L. Lijkt me een geweldige trui om deze winter véél te dragen! <3