Een slimme meid...

vrijdag 20 november 2015

*dansjedoet* het wordt kouder! "Ze" zeggen dat het zelfs kan gaan vriezen 's nachts. I don't mind! Ik hartje winter zoals je weet dus mij maak je niet gek met een nachtvorstje meer of minder. Ik ben er klaar voor, helemaal!


Een slimme meid is voorbereidt en dus heb ik de inhoud van mijn tas ook vorstproof gemaakt. Een setje Bag Essentials (dat overigens ook erg leuk is als Sinterklaas/schoen/kerstcadeautje) in een hele aantrekkelijke verpakking kon ik niet weerstaan. Ik ben gek op leuke verpakkingen maar de verpakking zegt natuurlijk niet altijd wat over de inhoud. Zo gebruikte in de laatste maanden de handcreme van de HEMA (cedar) maar eigenlijk alleen voor de geur. Qua verzorging deed het voor mij niet voldoende. Aangezien ik niet snel handschoenen aan zal trekken en ik in het verleden regelmatig last had van winterhanden is het wél wijs om te blijven smeren. De vraag is altijd: waarmee?? Welke crème is nou toch écht goed voor mijn handen? Welke crème ziet er niet alleen leuk uit maar ruikt ook lekker én verzorgt mijn handen voldoende? Het merk Weleda kende ik eigenlijk alleen uit de tijd dat de meiden nog heel klein waren. Toen gebruikte ik wel e.e.a. van dat merk maar dat is..vraag me niet waarom.....vervaagd.  Tot nu, ik kwam het doosje tegen en was gecharmeerd van de verpakking (onverbeterlijk ...I know) én de beloftes op de verpakking. Skin Food schijnt super te zijn voor alle plekjes die extra aandacht nodig hebben. Droge en schrale plekken schijnen snel te herstellen en de geur is zeer aangenaam. Topcreme die zélfs op je lippen zou kunnen...maar daarvoor zit er die lippenbalsem bij hè.  Ik ga het gewoon proberen, eens kijken of ik een nieuwe favoriet heb.




 

Over Food gesproken, het "recept" van de granola staat online.

Leave a Comment