Sinterklaaslekkernijen

zondag 22 november 2015

Dol op tradities en groot fan van Sinterklaas en zijn Pieten. Ook al zijn de meiden in een leeftijd dat er géén schoen meer gezet zal worden lusten ze nog altijd wel de Sinterklaaslekkernijen. Natuurlijk kennen jullie al dat traditionele lekkers wel maar misschien ben je net als ik ook eens toe aan iets nieuws! Rocky Road Sinterklaasstijl! Bij blogger Saskia kwam ik het recept tegen van de Sint Rocky Road en als je de foto ziet.....

...snap je dat ik eigenlijk gillend weg wilde klikken maar dat toch niet deed! Althans....ik dééd het wel...maar keerde weer terug! Ik keerde terug en besloot het te delen met mijn volgers op Instagram want....alles wat lekker en leuk is moet je immers delen (you know the drill). Het account van Saskia ontplofte zowat en ik geloof niet dat ik ooit zoveel dames virtueel heb zien kwijlen *grijnst*. Anyway, ik heb het nog niet gemaakt...maar dacht dat jullie het misschien wel leuk vonden om ook te weten :). Leuk om te zien, eenvoudig om te maken en ik gok....lekker om te eten! Ben je ook meteen van je overschot strooigoed af.

Je moet gewoon even bij Saskia het recept gaan "halen". Sla dan de post over de Twix van de Sint niet over....of misschien juist wel....hoe dan ook...het is allemaal háár schuld!Maar dat weet ze al........
Durf je door te klikken naar haar blog Kers op de Taart?


Leave a Comment

Sara zei

Ziet er ontzettend lekker uit!

lia zei

Ik kwijl er absoluut niet van, integendeel ik gruwel ervan ;-((

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Oh, dit ziet er zo goed uit! :) Dat wordt genieten..mjammie! :)

Lieve-Groetjes,
Verie