Nieuwe samenwerking

zaterdag 7 november 2015

Wie mij al wat langer volgt (hier of elders) weet dat heel veel leuke dingen mijn aandacht hebben. Zo deel ik hier op mijn eigen blog heel veel verschillende dingen maar schrijf ik ook voor andere opdrachtgevers en blog ik o.a. bij ShowHome.nl. (zie de tabs hierboven :) ). Daar komt een nieuwe uitdaging bij! Health & Beauty! Kijk je daarvan op? Niet doen hoor want deelde ik hier niet al vaker mijn favoriete verzorgingsproducten? Of lekkere recepten? Nou, dát ga ik doen voor Vera Beauty & Health



We hebben gisteravond overleg gehad en zijn er alletwee zeker van dat we echt wat leuks kunnen neerzetten. Zo heb ik bijvoorbeeld meer mogen horen over de zgn celzouten.....dan denk ik: Waarom weten we dat gewoon niet allemaal??? Zoveel kwaaltjes die zonder chemische middelen opgelost kunnen worden! Om maar eens wat te noemen dan hé want we willen het zo all round mogelijk houden. Het wordt een héél leuk assortiment van diverse mooie merken waardoor je health en je beauty op een verantwoorde, leuke wijze optimaal gehouden kunnen worden. Niks "geitenwollensokken of übergroen" maar voor mensen zoals jij en ik. Die leuk en lekker willen leven!

Schoenmaker blijf bij je leest zeg je? Dat doe ik toch? Mijn leven is mijn leest. Ik ben inderdaad heel veel met interieur bezig maar wat is een mooi huis als je zelf niet optimaal kunt functioneren en lekker in je vel zit? Er is zoveel moois en leuks "daarbuiten", alles hoort bij elkaar en kan elkaar enorm versterken......dus daarom! Spannend vind ik dat wel! Natuurlijk ben ik inmiddels wel een soort van gewend m'n naam her en der op het internet tegen te komen maar hee.....dit is waar ik wóón! Dit is in mijn regio, mijn habitat! Mensen hier hebben géén idee wat ik nou eigenlijk doe en kan. Niet dat het mijn streven is om dat eens even lekker te gaan bewijzen maar spannend is het wel een beetje :). Spannend maar héél erg leuk want er zijn in zo'n natuurdrogist zoveel dingen die iedereen eigenlijk zou moeten weten voordat er naar de paracetamol of antibiotica gegrepen wordt. 
Het wordt géén taaie informatie brok tekst met zweverige opsommingen van feiten. Hell no! Zo zit ik (en ook Vera) helemaal niet in elkaar! Juist niet. Leuk en lekker leven, maak er een feestje van, zorg goed voor jezelf, wees zuinig op je lijf en leden, wees er zo aardig mogelijk voor.......dat dus!

Genoeg voor nu! De link naar de website moet ik je nog even schuldig blijven want daar wordt nog hard aan gewerkt zodat volgende week de livegang plaats kan vinden. Op die website is er ruimte gemaakt voor mijn eigen blog *trots* en de link zal ik natuurlijk (ghegheghe, woordkeuze waar is over nagedacht ;) ) met jullie delen. Dat dus later, nu eerst als een malle in de keuken aan de slag. Ook voor Vera? Ook voor Vera....want leuk en lekker was toch het streven?

Keep you posted!

Leave a Comment

Marjan zei

Dat klinkt heel erg leuk Lynda! En inderdaad bij je in de buurt zag ik, dat is ook wel eens leuk. Ik ga het in de gaten houden!
Groetjes
Marjan

Irene zei

Heel veel plezier met deze nieuwe samenwerking! Klinkt hartstikke leuk! Benieuwd naar de berichtjes, x

Unknown zei

Klinkt geweldig Lynda. Ben heel benieuwd, maar jou kennende zal dit ook wel weer een succes worden.
Heel veel succes in elk geval met alle plannen. En ik hou je in de gaten 😜

G-STYLE zei

Helemaal leuk Lynda, ook ik vind een gezellig huis waar wij ons thuis voelen erg belangrijk
maar net zo belangrijk is het om je fit te voelen zodat je daar ook optimaal van kunt genieten.

Ik ben momenteel via een orthomoleculair arts aan het ontgiften en eventuele tekorten
worden daarbij aangevuld door celzouten. Welke ik nodig ben , gaan we nog bekijken
maar dat het werkt , heeft zich al vaak bewezen.

Dus kom maar op met de informatie, ik zal het met plezier lezen;-))
Leuk trouwens dat je dit gaat doen …


Hartelijke groet Gea

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Dat lijkt me nou heel boeiend en interessant, en heel handig om over te lezen ook. Ik grijp al veel te lang en veel te vaak naar een paracetamolletje vanwege hoofdpijnen. Zou toch fantastisch zijn als er wat anders die paracetamollen overbodig maakt?
Dus kom maar op met die info.
Fijne nieuwe week,
liefs,
Mirjam