Monday Motivation

maandag 23 mei 2016

Van die 'maandagse' dingen, ik poets, was, rond af, bereid voor, kijk terug én vooruit. De muziek staat hard, de deur open en de katten rennen in en uit (dat helpt niet als je poetst by the way ;) ). Een frisse wind door het huis. Oud 'zeer' eruit, nieuwe motivatie erin. Ver vooruit kijk ik niet, geniet van deze dag. Regen of niet. Schuif met spullen, zet planten in de regen voor een opfrisbeurt, lunch laat en laat 1001 gedachten door mijn hoofd gaan....in en uit gaan.

Van die dingen dus :). En route richting zomer, de regen klettert lekker op het afdak, ik verheug me op alles wat er komen gaat.



Een foto, niet van mij ( alles op een kluit in het midden van de kamer met een emmer sop daar bovenop.....not a pretty picture).

O, en een link. Een link naar een strijdplan ;)...voor de komende periode.

Fijne regenachtige maandag!



bron foto: runwaychef

Leave a Comment