InStock

vrijdag 12 augustus 2016

Ik koos eens géén roddelblad onder de kap bij de kapper en kijk, ik kwam meteen wat leuks tegen! InStock Cooking



Met al mijn goede bedoelingen gaat er soms meer eten weg dan mij lief is. Ik kook redelijk op maat maar soms verdwijnt er iets achter in de koelkast om later in iets andere kleur en geur weer tevoorschijn te komen. Daar baal ik van. Ook dingen onderin de groentela, die zie ik niet, vergeet ik vaak.
Ik ben wat verder gaan neuzen en nu blijkt dat er niet alleen dit toffe boek is met allerlei tips erin om je eten langer te bewaren (en dus te gebruiken) maar ook een restaurant waar producten die normaal gesproken 'afgeschreven' zouden worden door bv supermarkten gewoon gebruikt worden. Instock zit in Amsterdam en in Den Haag (een derde vestiging opent in het najaar in Utrecht de deuren)en ik zou er bést eens willen gaan eten. Het boek staat ook al op mijn wensenlijstje. Inmaken/inleggen blijkt heel simpel en lekker te zijn. Oude technieken voor een nieuw publiek zeg maar, past helemaal bij bewust en duurzaam leven toch?
deze foto leende ik van Looselab.nl want zoals gezegd, ik ben er zelf nog niet geweest.....nog niet ;)

Leave a Comment

Demi | DE KOOKFABRIEK zei

Leuk om te lezen! Zonde om eten weg te gooien inderdaad, maar is tevens ook een leuke kookuitdaging.