creatief met behang...

woensdag 31 augustus 2016

Man o man, dit is mooi! Ik kwam bij Fabrics and Papers zó iets gaafs tegen!
Behang dat je per meter kunt kopen, op zich niks vreemds, met een fantastisch mooie print. Je kunt het behang per meter kopen dus je kunt er je creatieve ideetjes eens goed op loslaten. Het is overigens ook vochtig afneembaar dus durf het ook gewoon lekker te gebruiken. Ik snap dat je er geen hele muur mee zult gaan behangen maar wat dacht je van een houten paneel? Dat kun je dat overal in je huis tegen de muur (bv) zetten als decoratie. Ook heel mooi op een klein smal muurtje ( we hebben er allemaal wel zo een toch? ) waar je verder vrij weinig mee kunt.
Ik sla 'm op, neem 'm mee en ga zoeken wat voor leuks ik dáár eens mee zou willen doen. 




O ja, ze hebben natuurlijk ook stof maar dáár heb ik nog niet eens naar gekeken, ik wil dít! Kun je je er nou geen beeld bij maken?


Nu wel? ;)

Leave a Comment

Anita Willems zei

Wat een geweldig idee! Nog wat groene planten erbij, personeel om me mijn tea te brengen en een landhuis er omheen. Ja...ik zie het wel voor me :-)

Femke zei

Ja, ik ben fan! In ons nieuwe huis willen we een stukje behangen met een print van hele oude Franse tegeltjes. De prints hierboven zijn ook heel mooi. Ze lijken erg op onze nieuwe Portugese tegelvloer in de keuken.

Judith zei

Ja leuk! Vooral die zonder kleur vind ik dan weer mooi;-)