op tv...

dinsdag 20 januari 2015

Yeah baby, Instaswap goes TV! *ahum*....ik was dus gisteren te gast aan tafel bij Maurice vd Linden bij het programma "Made in Limburg". Dit is zoals zij het programma zelf beschrijven:



"Made in Limburg. Hét business en lifestyleprogramma van TV Limburg. Presentator Maurice van der Linden ontvangt iedere week interessante gasten aan tafel. Rob Meesen en Patrick Vroomen maken de tafel compleet als vaste gasten. Daarnaast gaan Kiki van Aubel, Kelly ter Horst en Patty van de Weerdt op pad in de provincie voor het maken van mooie reportages.
Made in Limburg is iedere zaterdag en zondag te zien vanaf 10.00 uur en op woensdag volgt een herhaling na Limburg Vandaag."

Ik kreeg de uitnodiging een tijdje geleden naar aanleiding van het artikel in de krant. Het artikel dat ging over mijn Tedtalk tijdens Tedxroermond. Hoe die dingen toch kunnen lopen hè? Beide avonturen zijn me soort van "aan komen waaien" maar wat ben ik blij (en oké, best ook een beetje trots) dat de wind mijn kant op stond!

deze foto maakte ik voor aanvang van de opnames
Het was zoals gezegd weer een hele belevenis en ik dénk dat het best lekker ging. Het eindresultaat is pas a.s. zaterdag en zondag te bekijken op de zender(voor de niet in Limburg habitat houdende volgers, op de website van TVL wordt het na het weekend als "gemist programma" getoond).
Dit keer was het gewoon in mijn "moerstaal" ;)...en dat maakte het een stuk eenvoudiger....misschien wel té eenvoudig want als ik me het hele gesprek weer voor de geest haal was er van mijn voorgenomen kalmte en beheersing weinig meer over *grijnst*. Stil zitten op mijn aangewezen stoel want de linkerachterpoot mocht niet van het stickertje dat op de vloerbedekking zat af.....slecht voor het beeld zeg maar. Maar ja, even afwachten hoe het voor het beeld is om een XL dame op zo'n stoeltje tegen die tafel aan te wurmen ;). Anyway......*slaathandenvoorogen*

Wat ooit hier in blogland voor mij begon als iets gezelligs en leuks is inmiddels uitgegroeid tot iets GROOTS gezelligs en leuks, verhuist naar instagram en ik zag de kans er een "boodschap" aan te hangen. Nooit gedacht natuurlijk dat het zo zou groeien maar het feit is er en man ga ik proberen het nog groter te laten worden! Bring it on!





Leave a Comment

lia zei

Ik ga zeker kijken hoor
En die begintijd van het bloggen mis ik soms wel een beetje, het is nu zo anders...
Succes met alles wat er nog op je pad komt.

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Super leuk voor je, Linda! `k Hoop het maandag terug te kijken, ben benieuwd! Geniet van je succes!

Lieve-Groetjes,
Verie

Anneke zei

Wat leuk voor je Linda. Ik ga zeker kijken.
Lieve groet Anneke

Anna Marie zei

Als het goed is, kunnen wij het kijken via ons tv kastje. Zaterdag hoe laat ongeveer?

A fresh start of me zei

Hihi stilzitten...jij ??
Oeh wat zou dat moeilijk zijn geweest hahaha..
Volgens mij hebben we,(mag ik dat zeggen ?) teamuitbreiding nodig als het uitgezonden is lol..
Ik ga kijken..hoe laat eigenlijk?
Groetjes Chris