Posters in huis...

donderdag 22 januari 2015

Een nieuwe vorm van "kunst"zeg maar. Posters zijn tegenwoordig mateloos populair, ze zijn niet duur, er is veel keus en je kunt er heel snel een frisse nieuwe look mee aan je muur geven. Ik plakte vandaag een nieuwe poster tegen m'n slaapkamermuur...



Een zwart/wit poster tegen mijn dusty pink muur en wat speelse gouden dotjes erbij. Ik ben er blij mee.

Posters zijn ook leuk als cadeautje, zeg voor Valentijnsdag. Een kaartje natuurlijk ook maar een poster geeft een grootser effect. Hij/zij kan de poster ophangen en er het hele jaar door van genieten. Ik kwam op Etsy(ken je Etsy? weer een openbaring als je het niet kent, een walhalla met allemaal originele en leuke dingen. Verzin het, het staat er....te koop ;)) deze leuke posters tegen. Je koopt het bestand en print het zelf thuis uit(net zo vaak als je wilt, als je meer mensen lief vindt ;)). Voor nog geen 5 euro heb je een leuke poster voor de kinderkamer(mama's en oma's...opgelet) of voor je vriendin die van katten houdt of voor je man/vriendje...zoals gezegd voor Valentijn.(yeah I know, Valentijn vinden jullie een commerciële toestand.....maar ik blijf het proberen :P) Je hoeft er de deur niet voor uit, voor een klein bedragje heb je een leuke poster om cadeau te geven.

Ik koos:



Valentines day, Hello handsome print, printable wall art, decor poster, digital typography quote, black and white art, calligraphy print

Cat Printable "All You Need is Love and a cat", Pink print cat, Pink printable art, Cat Wall Art, Printable Home decor, Fall Art Printable

Nou zijn er veel mensen zelf ook heel handig op de pc, ik dus niet en dus ben ik blij met mensen zoals Ed van Wall Art Printables. Je kunt overigens ook je poster af laten drukken bij de HEMA. Daar komt mijn poster vandaan. Nog geen tientje en je hebt een prachtige poster van fotokwaliteit. Inlijsten niet nodig.

Leuke dingen om nog eens wat te veranderen in je huis. Mijn puubsters zijn er ook dol op.....hun vader wat minder want die shopt zich suf aan cartridges :P.
Anyway.....deze staat nog op mijn verlanglijstje, die zag ik te laat.....leuk voor mijn meiden. Een onderonsje tussen hen en hun opa....

Yellow home decor, Inspirational quote, typography art, Rise and shine, yellow wall art, printable sign, digital  print, instant download


Leave a Comment

A fresh start of me zei

Super leuke posters Lynda..
Ja is zo makkelijk he printen..het is dat de cartridges zo duur zijn lol..
Veel plezier ermee..
Groetjes Chris

Esther zei

Mooi, die posters. Ik mag ook graag leuke dingen printen, maar momenteel geeft onze printer strepen. Scheelt wel cartridges.
Fijn weekend, Esther

Indruk zei

Echt een supermooie foto heb je gemaakt van je poster in de slaapkamer. Leuk ook dat die stipjes over de poster lopen, mooi ook met dat spiegeltje erbij. Ik print eigenlijk nooit posters uit, heb dan altijd het gevoel dat mijn cartridges zo leeg zijn. Pascale X

obat aborsi zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Gwennie zei

Ik hou van die zwart-wit posters... Zo mooi en puur!

ps, ik ben verhuisd... schuif je ook aan bij mij aan de keukentafel? http://schrijvenaandekeukentafel.wordpress.com