what's going on?

woensdag 14 januari 2015

Ik liet jullie vorige week achter met het recept van die overheerlijke chocoladetaart. Ik heb bij verschillende mensen gezien dat ze 'm ook gemaakt hebben en allemaal vonden ze 'm lekker! Zo ook die 30 collega's van J. Tot op de laatste kruimel waren ze alledrie weg en er zijn heel wat printjes gemaakt sinds die tijd want er waren er ook daar bij die wel het recept wilden hebben. Voor jullie hieronder nog het resultaat(zonder de poedersuiker want die ging er op locatie pas overheen)




Ik haalde wat bloesemtakken in huis voor wat extra kleur tijdens deze enorm grijze dagen! Ik werd gewezen op Paolo Nutini en één cd is inmiddels in mijn bezit, de tweede is onderweg. Ik weet zeker dat er hier ook dames zijn die het stemgeluid van dit heerschap best kunnen waarderen, luister maar hier naar zijn meest recente nummer. Spit ook even naar wat oudere nummers, de man heeft een bijzondere stijl! Parijs(midden), ik ga er niks over zeggen. Dat is ook vrijheid, er niks over zeggen. Wie mij kent, weet wat ik erover denk. Ik ben een gewoon mens, een moeder van meiden met een toekomst, een liefhebber van mooie "dingen"......*doeterhetzwijgentoe*

Roze sokken die niet van mij zijn helaas....en ook niet worden want ik kan alleen rechtdoor breien maar ze passen zo lekker in het vooruitzicht dat "ons" is beloofd.....er zou sneeuw aankomen! *draaiteenrondje* Need I say more? Nee he, denk er het jouwe van, ik ben nu al blij!

Een kleine update voor wat betreft de opnames van dat (regionale) tv programma: de vragen zijn inmiddels binnen, de gewenste informatie verzonden en het enige dat ik nog moet doen is nadenken over een persoonlijk item dat ik mee moet nemen. Een item met een verhaal erachter, liefst in connectie met dat wat ik doe natuurlijk.....uhm....da's lastig , heul lastig maar.....ik liep er van de week al aan te denken tijdens een rondje stad en het toeval(?) wilde dat ik in twee verschillende winkels twee verschillende nummers hoorde van één en dezelfde band.......namelijk mijn favoriete band :). (en nu wordt het misschien wat te diep voor sommigen, haak gerust af, wat volgt is een Klein stukje van mij....).....ik overweeg serieus een cd van KANE mee te nemen. Waarom? Gewoon! Luisteren naar muziek komt een stuk stabieler over dan praten tegen jezelf ;) en ik moet eerlijk zeggen dat er nummers bijzijn die me vaak een extra push hebben gegeven. Ik haalde er m'n drive niet uit, die haalde ik uit mezelf maar door externe factoren wordt die drive weleens afgestompt door he, je kent het wel. Door naar wat nummers te luisteren werd het me weer helder dat ik gewoon moet doen waar ik in geloof.....dat dus. Energie uit muziek halen, zo vreemd is dat toch niet ? :) (toch?!) Anyway.....mocht er dus geen briljante ingeving meer volgen gaat de betreffende cd a.s. maandagavond met me mee richting Geleen, naar de opnames van Made in Limburg. De uitzending zal in het weekend erna zijn maar of jullie daar veel aan gaan hebben......ik weet dat die zender bij ons op ziggokanaal 31( tv Limburg de link erbij voor als je heul nieuwsgierig of enthousiast bent, volgens mij kun je op de website ook e.e.a. terugzien) zit. Misschien lukt het om te kijken? 




Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Dat die koek, of cake, in de smaak gevallen is, daar twijfelde ik sowieso al niet aan... Hij ziet er ook nog eens geweldig uit.
Mooie plaatjes laat je ons zien, die sokken vind ik ook super mooi... en die muziek, ik kan geen muziek luisteren op de pc. Zal straks even proberen te luisteren via de ipad.
Tja, Kane, now we're talking... super.
Succes met je tv-opnames volgende week... spannend hoor.
En je hebt zo gelijk met die tekst n het midden....
Ik wens je een heerlijke rest van de dag,
Liefs,
Mirjam