Gaan we weer! - Uittip in maart

maandag 8 februari 2016

Wat dacht je dan? Natuurlijk gaan we weer! Vorig jaar was de eerste editie van het Feel Good & Shop Event in de Koekbouw in Veghel en daar was ik bij. Samen met mijn oudste dochter begaf ik me tussen de enorme hoeveelheid leuke stands. Van kaas tot cadeauzakjes en stempels tot smoothies....ik kocht het al...uh...het stond er allemaal! Echt supergezellig was het, alle standhouders waren ook in voor een gezellig praatje. Tussendoor kon je je laven aan al het lekkers van de diverse hippe foodtrucks en deelnemen aan hele inspirerende workshops. Als je een beetje je best deed was je er met gemak een dagje zoet.

Vorig jaar zou ik de vrijdagmiddag/avond gaan maar eindigde ik met manlief op de eerste hulp alwaar de schat een longontsteking bleek te hebben zodat ik mijn plan naar de zaterdag moest verschuiven. Dit jaar opteer ik weer voor de vrijdag! Slenteren, kletsen, vastpakken (kopen *zucht*), lachen, drinken, snoepen en vooral ontspannen! Dat dus allemaal onder één tof dak. De locatie is een hele industriële en als ik je een tip mag geven, kijk ook eens omhoog!

11 & 12 maart a.s. dus. Wie weet spot je ons daar? Tik me beslist aan hoor (mijn bril blijft thuis dus ik zie je niet als je niet voor me gaat staan :D ), gezellig! In het goede gezelschap van Vrouwke Ontbijtpret kunnen we misschien ook nog een "bakkie doen" samen?


Openingstijden, locatie, deelnemers en alle overige informatie kun je nalezen op de website van het lifestyle event. Je kunt er ook meteen je kaartje kopen!

Leave a Comment

Marjan zei

Lijkt me heel leuk Lynda! Niet zo er bij mij vandaan ook. Ik zet het alvast in mijn agenda! Bedankt voor de tip.

Liefs
Marjan

Judith zei

Nou ja zeg... bij mij om de hoek en nog nooit van gehoord! En vorige week was het geweldig weer om zoiets te doen... Jammer! Volgende keer beter