Valentijnscadeautjes?

donderdag 11 februari 2016

Net als wanneer me rond mijn verjaardag gevraagd wordt wat ik zou willen antwoord ik ook nu "dikke kussen". Natuurlijk heb ik ergens wel een soort van wensenlijstje maar dat is meer voor eigen gebruik, dingen die ik zelf voor mezelf zou willen kopen :). Cadeautjes weet ik eigenlijk niet zo 1.2.3. te noemen. Hoe ik over het fenomeen "Valentijnsdag" denk? Elke dag leent zich om de liefde te vieren, niet alleen 14 februari. Toch is het wel leuk om die dag net dat beetje meer te doen toch? Al is het maar een gevulde koek in hartvorm bij de zondagse koffie. Ik roep wat. Dat vind ik dan wel weer grappig. Verder blijf ik eigenlijk verre van alles in rood/roze/hartvorm, met een beetje meer moeite en fantasie schiet je zeker weten midden in die spreekwoordelijke roos.

Die dikke kussen? Kun je elke dag met je meedragen.



Ik schonk mezelf een tijdje geleden deze superleuke ring van Triple Pink! Het is een ring die je op twee manieren kunt dragen. Halverwege je vinger (rond het middelste kootje van je vinger -> trend) en als je dunne vingers hebt zal hij helemaal doorschuiven naar de meest gebruikte plek voor een ring.
Een kleinigheidje waar de liefde vanaf spat. Te lief toch?

Leave a Comment