the return of the pink cloud

woensdag 24 februari 2016

Poeh, het is inmiddels alweer een hele tijd geleden dat ik hier een roze wolk op jullie losliet. Gewoon omdat het kan, omdat roze altijd een goed idee is en roze heel veel mensen blij maakt. Het enige roze hier in huis is een muur in de slaapkamer en wat kussens op de bank, subtiel dus ...maar roze!
Het wordt weer eens tijd toch? Omdat je er niet meteen al je muren mee vol hoeft te smeren maar omdat het (mij in elk geval wel) altijd blijft inspireren!

bhg, haymespaint, thedesignchaser, onbekend, normanncopenhagen

.....en geheel legitiem hoor....het is immers een van de kleuren van het jaar 2016 volgens Pantone (rose quartz)..dus! (hoor je eens van een ander, geen idee waarom Pantone daar zo lang over moest doen *grijnst* )

Leave a Comment

ByMir zei

Mooi roze :)
Hier in huis ook niet al te gek met roze, maar een kast, wat kussens en wat andere accessoires zijn aanwezig.
Fijne dag.

Liefs,
Mirjam
ByMir

Anoniem zei

Leuk! In een vorig huis had ik 2 (!!) roze wanden. Nu beperk ik me maar even tot roze op de kinderkamer ;)
Maar roze is sowieso altijd een goed idee!