dotjes zijn het....

woensdag 20 februari 2013

Gepinde afbeelding 

"OUWE" ....hm hm....dat riep ze tegen me, dat "dotje"!!!
Ik schat haar een jaar of 12, misschien 12,5 maar geen maand ouder! "Dotje" staat IN een bocht (voor mij naar rechts) MIDDEN op de weg...met heur blitse fiets....te staan....tegenligger neemt (natuurlijk) andere weghelft in beslag..."dotje" dus mijn weghelft. Ik moet stoppen, "dotje" staat soort van in de weg zeg maar, ik raak nog net niet haar achterlicht (werkt op batterij tegenwoordig dus niks heuls hard trappen vanwege de dynamo...zoals vroeger!!) en kom tot stilstand. "Dotje" beweegt geen mm....kijkt naar mn auto...en dan weer naar "iets"achter me.....maar weet van geen wijken.
*kuch*....ik toeter....misschien heeft ze me niet gezien he,......dat kan.
"dotje" geeft met een duidelijke handbeweging en een hautaine blik aan dat ik maar om haar heen moet rijden (remember tegenligger). 
............................!!!!!! Dus ik raak nog "netter niet"haar achterlicht en "dotje"kijkt boos.....verplaatst zich een mm naar voren...zou het dan toch? Neen....."het"blijft staan....ik stap niet uit....welnee....'t is een kind, kom op....ik heb er twee van dat ras;)....maar ik draai wel mn raampje open.
Ik ui stel de oerstomme vraag of de stoep te smal voor haar is.....want haar antwoord legt mij kattig uit dat toch op haar vriendin moet wachten?!@?!!?!??(die had dus blijkbaar de oversteek niet gehaald en stond nog aan de overkant). Ik stel nogmaals (duidelijker, zonder sarcasme dit keer, geen twijfel bestaand latende) de STOEP voor en kan inmiddels (bijna) voorbij.
"Dotje's" vriendin is inmiddels aangekomen en samen zetten ze het op een fietsen om me in het voorbijgaan "OUWE" mee te geven (raampje stond nog open).......ik prent me nog eens in.......12 jaar....12,5 misschien...maar geen máánd ouder!
Koekje iemand?

liefs
Lynda
 

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Wat goed dat je niet uitgestapt bent... Ouwe ;)
Koekies zien er goed uit!

t brocante sfeertje zei

whahaha goed van je ouwe,dat je ze geen koekie van eigen deeg hebt gegeven........

Mayflower zei

Die komt even binnen ....hihihi....doe mij maar een koekje.
Liefs, Mea

It's me zei

De oudjes doen het goed tegenwoordig !!...;-)))...xxx...!!!

Marjan zei

En bedankt hè, hi hi.

Mirjam zei

Jaahaa, de dotjes van tegenwoordig, die denken dat ze heel dottig zijn...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Mark en Magriet zei

het 'oudje', bakt anders mooie koekjes! fijne avond!

The Pinkhouseladies zei

Lekker! Zit net aan de koffie!:D

Unknown zei

Ik zie het zo voor mij, ojee :) grappig hoe je het verteld, ik zit te lachen achter mn scherm. Het zijn superleuke dotjeskoekjes , mjamie
Héél fijne avond nog, lieve groeten, Leen

Anita zei

*grijns* geef maar een koekje hihih ;-)

Unknown zei

Ik dacht je gaat ons iets vertellen over hoe je prachtige koekjes gemaakt zijn.
Maar nee verkeersdotjeshinder....
Niet te lang bij stil staan dan maar.
En hopen dat jou 2 toch iets lievers tegen je zeggen!!!!
Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op mijn blog wil nemen en me wil volgen.
Groetjes,
Nelleke
http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl

Jolanda zei

Ik zie ze voor me:) Lekkere koekies!!! Lieve groet

Huize Kip Kakel zei

Pfoe..dat doen die van mij toch niet ??(11 en 13, dus qua leeftijd zou het kunnen :))
DOTJE, geef mij maar een koekje, die zien er super uit!
Groetjes Hannie

Hann¥ zei

Ouwe....pfff de duvel is oud Lynda ;-)
Moest wel lachen hoor om hoe je het verteld....
Maar je koekjes zien er heeerlijk uit...

Lieve groetjes,
Hanny

Esther zei

Als ik het zo lees, zie ik die hautaine blik zo voor me. Goed dat je dan tot tien koekjes kan tellen...
Groetjes,
Esther

Marit zei

Hahaha, wat kun jij toch schrijven, geweldig. Tik m aan ouwe ;-)

Ger zei



Enne....heb jij nou uit frustratie al die lekkere roze dotjes naar binnen zitten werken;-)
Ja,ja......die jeugd van tegenwoordig...
sprak ik als ''ouwe''...

Het bloed onder je nagels vandaan halen dat kunnen ze goed en zeker met 'n groepje bij elkaar,weet er alles van.

Ik geef voortaan deze reactie terug wanneer die snotapen mij ouwe noemen:moet jij je nu verzuipen hoef je niet bang te zijn dat je oud wordt.
Misschien niet zó netjes.....maar ik denk dat zulke ''dotjes'' wel wat gewend zijn thuis en zulk taalgebruik bezigen omdat ze niks anders horen en ze het op straat dan de normaalste zaak van de wereld vinden om het tegen wie dan ook te roepen wanneer iets hun niet aanstaat.

Lieve groeten,
Ger

Anna Marie zei

Maar het zijn wel leuke koekjes!

Carla zei

Als het geen oud koekje is whaha...alhoewel oude bokkepootjes juist lekkerder zijn hoor!!!
Ik vind het nog netjes...als ze een paar jaartjes ouder zijn kan het echt veel erger hoor...wat ik op mijn werk naar mijn hoofd krijg!!!
Heb laatst tegen zo'n schatje gezegd dat als hij thuis kwam dat woord tegen zijn moeder moest zeggen!!!
Nou ja...eet jij die dotjes van koekjes van de foto maar op.....die zien er wel heul lekker uit!!!

Daydream Living zei

Hahaha! Je laat me echt lachen hoor! Goeie post!
Maureen xx

Nicole Claudia zei

Proest!! Ik zie het al hélemaal voor me...

Groetjes, Collie