Zon...

maandag 25 februari 2013

niet hier hoor, o jee nee!!! Maar ik gun het jullie wel hoor, dat dan weer wel.
Ik geef toe dat ik ruimschoots aan m'n trekken ben gekomen deze winter en nu mag best de zon komen, voor jullie....echt waar.....eerlijk is eerlijk. 

 een kleine roze voorbode van de lente haalde ik al in huis en ook een bezoekje aan het tuincentrum luidde alweer de behoefte aan Lente in. Dat schattige mintkleurige Fiatje moest natuurlijk op de foto. Sinds mijn Instagram-avontuur ga ik helemaal los, fotografeer alles (bijna alles) en deel het met ...uhm...nah ja...eenieder die het zien wil ;)
 Ik gun jullie de zon, maar als ik dan toch in een gulle bui ben..:P, je kunt ook nog een handgemaakt echt leren kussen winnen en wel HIER .
Het kussen is van het merk SPRDLX, daar heb ik een paar berichtjes terug al aandacht aan besteed. Ennnnnnnnnn.....8, 9 en 10 maart a.s. is er in de Jaarbeurs in Utrecht het Webshop till you drop evenement en dáárvoor kun je kans maken op 2 van de 10 kaarten die verloot worden HIER

Let the sun shine!

liefs
Lynda

Leave a Comment

Mirjam zei

Jaaa ik wil ook zon! :)) Hou van de sneeuw maar t is nu mooi geweest ;)
X M

Lilie's Home zei

Heb je die fiat in het tuincentrum gefotografeerd? Bij ons in het tuincentrum hebben ze nl. precies zo'n zelfde autootje staan. Hebben we het toevallig over hetzelfde tuincentrum? In Venlo?

Anita zei

Wat ben je weer in een gulle bui :-)
Nu je genoeg hebt van die "sneeuwpröttel" wens je ons de zon die in geen velden of wegen te bekennen is hihi Wél wat meer je invloed laten gelden hoor!
Wat een prachtig plaatje heb je weten vast te liggen!
Een fijne avond! Groetjezz lfs mij

Unknown zei

Ik heb alleszinds genoeg van de winter! Alle dagen buiten in de kou staan werken eist zn tol :) vandaag weer een lekkere verkoudheid opgelopen, oorpijn , keelpijn, hoofdpijn... yuk! Ik zou dus héél graag lente hebben en een klein zonnetje :)
Dat fiatje is zo schattig! Leuke fotos ook!
Nog een héél fijne avond, Leen

It's me zei

Weer dat leuke zakkie.....de lente staat voor de deur hoor...echt waar komt goed !!...liefs van mij...xxx..

Carla zei

Toen ik vanmorgen naar het zuiden belde om op de zaak naar binnen te gaan(ja wij moeten inbellen) hoorde ik al dat er bij jullie veeeel sneeuw lag.
Nou..gelukkig dat het bij jou ligt haha.
Jullie hebben tenslotte ook het mooie weer eerst en meer,dus mag je de rommel van sneeuw er ook bij hoor!!!
Ik ben gewoob zo klaar voor het jonge groen...ben die witte bende en kou spuugzat hoor!!!!

Liefs Carla

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Ik wil ook zon! :)
Leuke blog heb je!

Lieve groet,
Arja

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Haha, ik dacht; je doet een give-away en geeft een auto weg...
Maar wat een heerlijke plaatjes weer, de bloemetjes stralen me tegemoet.
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam