spotlight

vrijdag 1 februari 2013

hij doet het nog!! ;)
mensen die me al een tijdje volgen weten dat ik "in den beginne" wekelijks het Spotlight aan knipte voor een bijzonder/leuke winkelier en zijn/haar shopje.
De reacties waren altijd leuk maar toch doofde het spotlight, vraag me niet waarom, things happen :). Toch kriebelt het weer, ik kom zoveel leuke dingen tegen waarvan ik denk hee...het delen waard dat ik vandaag gewoon het lampje weer ga laten schijnen HA!

Een collectie waar wij vrouwen (en wellicht ook mannen) heuls blij van worden. Althans, IK wel, ik ruik ook meteen het leer(net als in een schoenenwinkel :P) en zou alles willen aanraken! Anita Stam bouwt met veel passie en gedrevenheid aan haar SPRDLX(superdeluxe). Haar collectie is puur en stoer, tassen worden nooit overdadig gedecoreerd maar subtiel verfraaid. Doordat alles van leer is wordt het door gebruik eigenlijk alleen maar mooier!

Je kunt bij SPRDLX terecht voor stijlvolle en stoere woonaccessoires als kussens,  vaashoezen(van leer ja!) en boekensteunen(minikussens!), maar ook voor tassen, make uptasjes, ipadhoezen, sleutelhangers, toffe keycords etc.!

ik laat gewoon even wat foto's zien, die spreken denk ik wel voor zich!
               



 

 


 


 


 

 

...en nog véél meer! Ga gewoon eens kijken, zie hoe vakkundig alles is afgewerkt en lees dat ze niet zomaar wat maakt, ze leverde bijvoorbeeld al aan Baden Baden, Piet Boon en Pols Potten en geloof me, die gaan echt niet zomaar met de eerste de beste in zee!
 
 Be warned...hoog hebben-gehalte ;).

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een mooie spullen en ja... Daar word je hebberig van...
Fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Ik ben snipverkouden, gelukkig maar want die echte leergeur.. die kan ik vaak niet weerstaan!! Mooie tassen!!

Home and Lifestyle zei

Dit verdient ook wel een plekje in de spotlights! Ik ga meteen even kijken!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Ziet er prachtig uit....daar wordt je inderdaad hebberig van. Ga zo even kijken.
Wat leuk dat bij inspiratie voor je interieur ook een artikel stond over Onshus, wat een ontzettend leuk merk.
Ik kwam dit ook toevallig tegen in een webwinkel....op zoek naar een mand voor brood.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Anoniem zei

Wat een mooie dingen! Ik ben altijd van de tassen.

Lieve groet,
Gerry

Anita zei

*zucht*
Mooi hoor neuh ben helemaal niet hebberig ;-)
Leuk dat je dit merk hier even onder de aandacht brengt.
Ik ga even verder kijken ... !!!
Groetjezz lfs mij

Hann¥ zei

Oh Lynda hier had ik beter niet kunnen kijken *Kwijl* *Kwijl* hihi
Wat gaaf zeg!!!!
Zet de link gelijk onder mijn favorieten :-)
Dank je wel voor het aanknippen van dit spotlight!
Fijn weekend!
Lieve groetjes,
Hanny