Ik wens het haar...

maandag 28 januari 2013


Ik wens Beatrix nog héél veel mooie zonsopkomsten zoals ik die vanmorgen mocht zien! Zo mooi dat ik er echt voor van de fiets ben gestapt..Koningin Beatrix, de dag begon met een zonnetje en ik wens u nog vele zonnetjes in alle rust! Respect!

liefs
Lynda  

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Helemaal mee eens, Lynda! Ik heb absoluut bewondering voor de wijze waarop zij haar rol als koningin heeft ingevuld.

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Ik sluit me hier helemaal bij aan !!!
Enorm veel bewondering voor haar RESPECT
Groetjezz lfs mij

Mayflower zei

Wat een lieve post voor onze Koningin Lynda.
Ik heb ook heel veel respect en bewondering voor haar.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

MARTINE'S BLOG zei

Mooi foto Lynda en ben het helemaal met je eens. Respect!
Liefs

Madelief zei

We hebben geboft haar meer dan dertig jaar als koningin te hebben gehad! Ik ben het helemaal met je eens.

Fijne avond!

madelief x

Thuis bij Tjits zei

heel mooi Lynda, ik sluit hier ook heel graag bij aan, ik gun het haar van harte!

liefs, Tjits

Esther zei

Mooie blogpost. Zowel wat de woorden voor onze koningin betreft als die prachtige foto.
Groetjes,
Esther

elv's zei

mooi!

Marjonel M zei

Ik sluit mij hier ook graag bij aan!

Groet, Marjonel

Passione Helena zei

Wat een mooie post, Lynda! Prachtige woorden waar ik me graag bij aan sluit. Bewonderenswaardig hoe ze er altijd maar stond. We mogen trots zijn op ons koningshuis.

Liefs Helena

Anoniem zei

Mooi zo'n post!
Alle waardering voor de manier waarop deze koningin haar ambt heeft vervuld.
Ik wens haar in rust ook nog een hele fijne tijd.

Lieve groet,
Gerry

monique zei

je hebt gelijk. en super goed van je dat je daar een positieve blog aan wijd.
met zo'n zonnetje word ik ook graag wakker

gr

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wie wenst het haar niet. Het wordt tijd dat ze eens van een welverdiend pensioen mag genieten en ik hoop dat ze nog heel veel jaren van Koning Willem en Koningin Maxima getuige mag blijven.
Fijne dag Lynda,
Lieve groet,
Mirjam

Marit zei

Mooie foto, mooie woorden!