Let's do this!

dinsdag 1 januari 2013

Een gloedje nieuw jaar! 365 dagen die allemaal een gouden randje verdienen! Geen grootse wereldverbeterende plannen, maar elke dag omarmen. Tintelen door de energie die door je lichaam stroomt. Blij zijn met....met....(bijna) alles.
Clicheetje? Every cloud has a silver lining.........niet te zweverig bedoelt, maar wel mijn manier! "komt wel goed schatje".....echt waar...ook dit jaar weer! Dat weet ik zéker! Na een paar maanden "grijs in het hoofd"...blijf ik toch geloven in "roze". Ook weer mijn manier...;) Een nieuw jaar, alle aandacht er weer bij en gaan voor gezondheid, geluk en gezelligheid! *proost*

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

De allerbeste wensen voor weer een mooi (blog)jaar met hopelijk heel veel roze randjes!

Anoniem zei

Wat is het toch heerlijk om op 1 januari opnieuw te kunnen beginnen. Tuurlijk kan dat elke dag van het jaar, maar de 1ste dag van een nieuw jaar is leuker. Ook wij gaan er weer helemaal voor en nog meer mijn eigen ideeen enz naar voren brengen. Zelf inspiratie inbrengen op de Pieternels way.

Yeah baby, lets go for it...
box

Ik wens je een top jaar, met veel leuke dingen en vooral leuke en inspirerende mensen.

xje

Home is where the heart is zei

De beste wensen voor 2013 en dat t mag brengen wat je wenst!! Veel roze met n zilveren rand:))

Annelies zei

Vooral veel liefde en veel roze wens ik jou en iedereen die je lief is!
Liefs, Annelies

Abacaxi & Hortelã zei

A-MEN to that!!!

Els zei

Mooie post! Ook voor jou en je familie een geweldig nieuw jaar vol liefde en goede gezondheid!

Liefs Els

La Maison zei

Van mij krijg je buiten de beste wensen een roze wolk. Je kunt er in liggen, op zitten, erin duiken, erop drijven, je armen er omheen slaan en hem overal mee naar toe nemen.

En roze knuf
Hermine

Anoniem zei

Ook voor jou en je gezin wens ik jullie alle goeds voor het Nieuwe Jaar 2013. En we leven het dag voor dag! Met een mooi roze randje!

Lieve groet,
Gerry

Carla zei

Hopelijk brengt 2013 je alles wat je je wensen mag!!

Liefs Carla

natuurlijk groen en doen zei

We gaan gewoon lekker door met waar we van genieten ,en of dat nu werk ,hobby ,bloggen, vakantie of ons gezin is ,laten we het allemaal koesteren die (kleine) momenten van geluk

fijn jaar
groetjes Bep

Bibje zei

Gaat wel goed komen met jou, veel roze gewenst voor het nieuwe jaar X

Madelief zei

Hoi Lynda,

Een heel mooi 2013 toegewenst voor jou en je gezin!

Madelief x

Tanja zei

Lieve Lynda, ik wens jou en je gezin een heel mooi nieuw jaar, ik wens je heel veel mooie momenten en heel veel genieten.

Liefs
Tanja

p.s. de kerstknuffel is nog steeds niet aangekomen ;-(

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dag Lynda,

PROOST, en ook voor jou een inspirerend 2013, veel geluk en gezondheid.

Pauline

Agnes zei

Lynda, ik wens jou en je gezin 365 nieuwe prachtige dagen toe!
Lieve groet,
Agnes

Unknown zei

Wat mooi geschreven Lynda! En met deze instelling moeten het wel 365 mooie dagen worden :-) En poederrose is dan het mooist haha.
Lieve groet,
Karin

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik wens jullie een heel mooi, gelukkig, liefdevol en vooral gezond nieuw jaar!
Dat je er maar veel van mag genieten!
Liefs,
Mirjam

Kaatje zei

Een heeeel gelukkig nieuwjaar!! En heel veel blogplezier (maar dát zal wel goed komen!!)

Haikey love of living zei

Wens je een gezond, gelukkig en leuk, maar ook gezellig 2013

gr, Haikey

Lin zei

Gelukkig nieuwjaar!