*tiktak*

maandag 31 december 2012

De bollen gebakken, de flappen op smaak, nu nog douchen en dan zijn ook wij er klaar voor....laat die klok maar tikken! Dag 2012! Bedankt voor alles, alle lessen geven richting aan 2013!
Ik wens jullie allemaal een gezond en gezellig 2013! Bedankt voor alle berichtjes op m'n blog(facebook twitter....overal;)). Ook al was ik de laatste maanden niet helemaal op blogdreef, ik volg jullie allemaal nog en probeer zo veel mogelijk reacties achter te laten, lukt niet altijd, dat blijkt, maar geen desintresse hoor!

Heb een mooie avond (zoals ze dat hier zeggen) unne goije roetjs!!!Zie jullie aan de "ander kant"! 2013 here we come!

 *neuriet liedje van ABBA*.....Happy NewYear!!!

Liefs
Lynda 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond en sfeervol 2013, Lynda!

Lieve groet, Ingrid

All Seasons zei

Hele gezellige jaarwisseling, Lynda en alle goeds voor 2013!
..enne eet je niet misselijk aan al die oliebollen die je gebakken hebt...

Lieve groet,
Patricia

Unknown zei

Zoals ze hier zeggen: Folle lok en seine ;-) fijne jaarwisseliing en een mooi 2013

Groet Marit

Marit zei

Fijne jaarwisseling Lynda!

Carla zei

Voor jou het allerbeste jaar wat je je kunt wensen.....heel veel plezier vanavond....eet niet te veel bollen en flappen !!!!
Tot volgend jaar....liefs Carla

It's me zei

Geniet lieverd...xxx...

Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

Ik ben zo blij met je !!......

Liefs van mij....xxx..



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2013 !!!......

Thank you for your love and friendship over the past year........

I'm so happy with you !!..........

Love from me....xxx...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik wens jou en je gezin een heel fijne jaarwisseling en een geweldig mooi, gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2013! Geniet ervan....!!
Lieve groet,
Mirjam

G-STYLE zei

Mooi gezegd ... Alle lessen geven richting aan 2013 .... Zo zie ik dat ook .

Veel geluk samen met je gezin in het nieuwe jaar !!

Lieve groet van Gea

Esther zei

Ziet er goed uit, die bollen. Heerlijk hè, al dat meezingen. Ik wens jou ook een happy new year toe!
Groetjes,
Esther

Mayflower zei

Een in alle opzichten gelukkig nieuwjaar lieve Lynda
Op naar weer een gezellig en inspiratievol blogjaar.
Lieve groet, Mea

Elly's kleine idylle zei

Lieve Linda, ik wens jou al het goede voor het komend jaar toe !!!!
Voor jou en je gezin en dat het weer een mooie blogjaar mag worden toch...
Nog héél erg bedankt voor je altijd lieve reacties die ik heb gekregen van jou op mijn blog...
Een hele lieve nieuwjaarsknuffel van mij hoor...Elly.