SNOW!

vrijdag 7 december 2012






Mijn geduld(of ongeduld?) werd beloond!!!!
"walking in a winter wonderland"!
En al mn Facebook, Twitter en Instagramvriendjes hebben het geweten...SNEEUW in het Zuiden!(ik deel gewoon graag, da's alles)
En als we de weermannen mogen geloven kan ik morgen en overmorgen best nóg een rondje door de SNEEUW(al mn volgende vriendjes, wees gewaarschuwd ;))

SNEEUW..hartje hartje hartje!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Stylish door de sneeuw :)
Enjoy!!

basichus zei

let it snow, let it snow genet maar leaker :)
Kram vanuit het Noorden ;)

Marion

All Seasons zei

Bij jullie ook al sneeuw en nog wel zo veel!!

Leuk hoedje overigens, staat je goed!

Geniet van de sneeuw
warme groet,
Patricia



lia zei

Ik denk dat hier dezelfde hoeveelheid ligt. En ik ga morgen met je mee....

Liefs

Mayflower zei

Jahoor....zij wel hihi. Wat een pak sneeuw 'sneeuw' vriendin, kan je niet wat deze kant op sturen, hier was het maar plezier voor één dag.
Wat een leuke foto van je Lynda, volgens mij heb je een smaller toetje en is je haar langer.
Fijn weekend.
Lieve groet Mea

Carla zei

Van mij mag je alles hebben hoor...vind het prachtig....op een kerstkaart!!!!

Karla@TheClassyWoman zei

I'm loving this images, Lynda!! I haven't seen snow in 6 yrs living in FL and I miss it. Enjoy the fresh snowfall!

XO
Karla

Home and Lifestyle zei

Voor jou hoop ik dat er in een cirkel van 500 meter om je huis de hele winter een dik pak sneeuw blijft liggen :)! Geniet er maar lekker van!

Lieve groet, Ingrid

Daydream Living zei

Mooie foto Linda! Maar je weet, jij liever dan ik, haha! Ik ben over 2 weken weer in nld dus dan zal ik weer de kou in moeten; geniet van je sneeuw meid!
Oja, ik ben ook op IG, daydreamliving, sinds vorige week, echt gezellig daar, nou truste en ik geniet, in de zon, van je sneeuwfoto's! Maureen xx

Pierelantijntjes zei

Ik ben jaloers Linda,wij hebben regen gehad.....
nog veel sneeuwpret toegewenst
liefs Ester

Madelief zei

Leuke foto's van je tuin Linda! Geniet van de sneeuw!

Een goed weekend!

Madelief x

Jolanda zei

Genieten hoor, hier is al aardig wat weggedooid. Veel plezier morgen, lieve groet

Sabine zei

Leuke sneeuwpoppen zeg. Geniet jij maar van je sneeuw hoor. Ik hoop dat het bij jou blijft liggen.Liefs Sabine

natuurlijk groen en doen zei

Bofferd ,hier was het vieze smurrie ,die nu al weer weggedooid is.
Geniet er nog maar lekker van
groetjes Bep

It's me zei

Jij je sneeuw ! ...zo goed .? ....kan het nu gaan dooien please ????........liefs uit Maarssen .....sjuchtttt...xxx...

Agnes zei

Zie je nou wel.:-):-)wij hebben vannacht maar een klein beetje bijgekregen. Maar bij jou ligt er nu meer dan bij ons hoor. Veel plezier in jullie winterwonderland!
Lieve groet,
Agnes

Unknown zei

Yessssssssssssss Lyn sneeuwwwwwwww
hoe leuk is dat!!!
Genieten he!
groetjes karin

Bonjade zei

Enne...je bent er toch wel even languit in gaan liggen....?
En dan heb je toch wel even zo'n overbekend engeltje gemaakt...?
Benen wijd...ahum en armen wijd en
bewegen maar......succes!

FF

Huys 50 zei

Wat heb jij een toffe tuinvilla !!!
Tja,zegt het maar even want zoeen heb ik dan weer net niet hé, zo,n toffe skihut.... ;-))
Dat hoedje...manman zo uit een gangsterfilm maarrrrr wel leuk.

Groetjess
Dicky Marie

Fuchsiaantje zei

Ja het is wel genieten hoor zo met al die sneeuw. bij ons licht ook een pak sneeuw, ik heb er ook foto`s van gemaakt kijk maar even op mijn blog. Geniet er nog maar even van, want wie weet is het de laatste keer dit jaar. groetjes en fijn weekend, Riet.

flowersandhome zei

ZOOOOOO'n PAK! Jij moet in de zevende hemel zijn!

In den Uylenbal zei

H die Lynda, eindelijk ben ik weer eens in bloggerland ! Hééééééérlijk dat witte wonderland-gevoel ! Hier ook genieten, met de honden het Drents Friese Wold in :-) Ennuh . . . ben je dan eindelijk model geworden ? Super mooie foto :-) Greetz Lejo

The Pinkhouseladies zei

Leuke foto's :)! Zo mooi die sneeuw, dat was genieten :)!

Unknown zei

Jaaaaa, sneeuw. Ben er ook dol op, tenslotte met de kerst geboren dat het heeeel koud was.
VRijdag dus helemaal blij met de sneeuw...vertrekken we naar Antwerpen.Sneeuw weg! Nouja...! Bestel jij het weer even opnieuw?

Liefs,Suus

Fashion Riddles zei

Hi dear! Thank you for your comment on our post,
We're glad to follow you! Just tell us where... We have bloglovin and GFC... And you?
Vielen dank!
S&V
www.fashionriddles.blogspot.it