Aftellen...

zondag 30 december 2012

onze boom is van het uitgedroogde soort maar volgens manlief moet hij nog even volhouden! Het duurt dan ook niet meer zo gek lang, morgen is het alweer 31 december! Wij vinden het niet zo heel erg want 2012 was een *PIEP*jaar in huize H. Dus wat ons betreft, 2013...bring it on! Maar ondanks de *PIEP*omstandigheden waren er natuurlijk genoeg leuke en waardevolle momenten waar we graag nog even op terugkijken. De planning voor vanmiddag is wafels bakken met de meiden. Ondertussen kijken zij vóóruit, en probeer ik het achtergebleven stukje wantrouwen en verdriet een plekje te geven zodat 2013 de aandacht kan krijgen die het verdient...ALLE aandacht!

Wij tellen af.....
 Fijne zondag allemaal!!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Mignon zei

Op naar 2013 Lynda, dat het maar heel veel moois mag brengen!! XXX

Marit zei

Mooi geschreven Lynda, ik wens jou samen met je gezin een heel mooi 2013! Veel plezier met de wafels.

Home and Lifestyle zei

Ik wens jullie een pieploos 2013 met veel liefde, vertrouwen en warmte toe!

Fijne jaarwisseling, Lynda! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Lieve Lynda,
ik hoop dat je je verdriet een plekje kunt geven en achter je kunt laten en dat je een mooi 2013 mag in gaan!
Ik wens jullie veel plezier met het maken van de wafels. Leuk met de kinderen.
En dan een heel gezellige jaarwisseling toegewenst!

Liefs,
Gerry

Alie zei

Haha, onze boom heb ik er gister ook uitgezwiept, ondanks hevige protesten van man en kids. Je at hier naalden. Een heel goed 2013!! Groetjes Alie

lia zei

Een hele fijne zondag en een nog fijner en mooier 2013.
Gelukkig weten we niet wat ons allemaal te wachten staat in het nieuwe jaar, maar hopen we wel op een pieploos jaar.

Liefs Lia

Anita zei

*piep* wens je alle goeds voor 2013 !!!
Bovenal veel liefde en gezondheid :-)
Een hele fijne jaarwisseling X
Groetjezz lfs mij

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Probeer als die piep-momenten geen plekje te geven en dan lekker op naar het nieuwe jaar... ik wens voor jou een jaar zonder piepjes...
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Mooi, Lynda! Vond het leuk je 'ontmoet' te hebben via de blogs en Twitter (dus dat is wat mij betreft niet *piep* aan dit jaar ;) ).
Wens je alvast een heel gezellige oud&nieuw morgen en alle goeds voor een stralend 2013!
X M

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Dag Lynda,
De beste wensen voor 2013, geluk, gezondheid en vooral een flinke portie vertrouwen in een positief minimaal pieploos jaar.

groeten Pauline

What's in a day zei

Alle goeds voor 2013, laat het komen zoals het bedoelt is..alleen dan zonder de piepjes die je kunt missen als kiespijn....

Lieve groet,
♥Eefie

Martine zei

Groetjes en de beste wensen voor 2013!

Martine

Katja of Mint&Mocha zei

HI Lynda, wat een leuk blog heb je. Volgde je al op Pinterest maar nu dus ook hier. Wellicht vind je het ook leuk mijn blog te volgen ;). mint-and-mocha.blogspot.nl.
Verder herkenbaar stukje over 2012, ben ook blij dat het bijna 2013 is. Mijn eindejaarsberichtje komt morgen! Grtjs Katja

basichus zei

Wens je een super 2013: gewoon jezelf blijven, dat kun je het beste: Kram

Carla zei

Van die piep momenten zijn nooit leuk hoor...ook wij hebben ze weer gehad....we roepen dus ook steeds.....2013 wordt ons jaar.
Nou meis fijne jaarwisseling en ee zien wat het ons brengt dat nieuwe jaar!!!

Liefs Carla

House of Seasons zei

Lieve Lynda, Wat heb je dit jaar weer veel enthousiasme in blogland en FB enz enz gebracht!
Dankje voor alles!
En ik wens jouw en je familie alle goeds voor 2013! Met weinig piepjes....
Liefs
Lia

Abacaxi & Hortelã zei

Op naar een GE-WEL-DIG 2013! Gaat lukken, zeker weten!
X

elv's zei

Lieve lynda... wens je een hele gezellige jaarwisseling toe.. wafels al op zeker ;-).... en een fantastisch, gezond en liefdevol 2013 met hopenlijk veel minder *piep* momenten en heel veel lol zoals we dat vaak online hadden... we gaan er voor! Liefs Elvera

Huis van "Mijn" zei

Voor jou ook ...a Happy new Year...en een fijne avond!

Groeten Willianne