Inspiratie!

zondag 16 december 2012

Je komt héél veel tegen op het www...heel veel waar je alleen naar kijkt en van gaat glimlachen, heel veel waarvan je weet dat je dat niet gaat lukken, maar dit keer kwamen we meteen in aktie! Easy Peasy zei de dame waar ik het zag (Chantal van Abacaxi Hortela ) Dus lepels gescoord, chocola ingeslagen, sprinkles uit de la getrokken....kind deed de "klus"(meisje 2 vond het leuk om te doen)





 Hot Chocolate Spoons, gezien op blog van Paulines keuken.......
ik herhaal haal recept:
400 gram chocola naar keuze smelten
50 gram achterhouden en van het vuur af door gesmolten massa roeren(daardoor krijgt je eindresultaat glans)
Lepels erdoor halen en sprinkles erover strooien, uurtje of 3 laten stollen...KLAAR!

Wij komen onze zondag wel door!

Liefs
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Mmmmm heerlijk, chocolade, altijd goed...
Ik wens je een heel mooie zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Marjan zei

Mmmmm wat een leuk idee. Daar is mijn dochter ook wel voor te porren denk ik!
Fijne zondag,
Marjan

Madelief zei

Wat een heerlijk idee Lynda!!!

Een gezellige nieuwe week!

Madelief x

elv's zei

oooh wat ziet dit er heerlijk uit... top idee! Snel uitproberen met de mannen hier :-)

The Pinkhouseladies zei

ow dat ziet er heerlijk en heel leuk uit :)! Leuk idee!

Bianca zei

Hoi Lynda, ik zag al plaatjes op Twitter, maar wat een goed idee. Love it! Ik als bakfanaat ga dit ook een keer maken.

Liefs Bianca

amy zei

Toevallig zag ik vanmiddag. Bij de supermarkt chocolade lepels liggen
Grappig

Gewoon Chic zei

Wat een leuk idee! En echt iets dat ook mijn meisjes kunnen doen!

Anneke zei

Wat een ontzettend leuk idee. En natuurlijk lekker. Leuk om dat ook een keer te maken.
Hartelijke groeten Anneke

Anna Marie zei

Tempereren noem je dat. Koude chocolade door de gesmolten chocolade heen roeren. Handig toch weer als je altijd in de chocolade hebt gewerkt.

Fijn weekeinde!!!
Anna Marie.