Nationale Blogknuffelweek!

maandag 17 december 2012

Een kleinigheidje, een vriendelijk gebaar van iemand die je misschien niet eens ként! Omdat je misschien nooit eens die Give Away wint. Of gewoon, omdat het voor iedereen leuk is eens een keer een "knuffel"te krijgen...zomaar......omdat het leuk is!!!

Alles (wat ook al aangekomen is) mag ópen!!!! Have fun lieve medebloggers!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Mariska zei

Joehoe er zat een heel leuk pakje bij de post...vanmiddag zal ik er een blogje over schrijven met foto's natuurlijk! Bedankt voor het organiseren!!

Jaime zei

Ooohhh mijn envelop valt op de mat!! Van mijn kant is hij vanmorgen op de bus gegaan!!! Spannend #loveit

Huize Kip Kakel zei

Hoi, ik heb bij een vorige post van je gereageerd..
Mijn post mét foto's is al in de lucht :)
Ik ben verwend...super!
Bedankt voor de organisatie en tot in 2013!
Lieve groet,
Hannie ♥

Anna Marie zei

Spannend! 1 enveloppe is binnen, Ben is ongedurig naar de tweede. ;) Je gaat van ons horen!
Anna Marie en Ben.

Home and Lifestyle zei

Op de valreep kwam ie binnen, zaterdag aan het eind van de middag om half zes! Pfftt!! Komt natuurlijk een blogje van!

Lynda, hartelijk dank weer voor het organiseren, volgend jaar ben ik weer van de partij!

Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Ja Lynda, ik heb mijn envelop al opengemaakt.. zo leuk wat erin zat!! En ook nog van een mij onbekende blogger, dus mijn wereld is weer een stukje leuker én groter :)
Foto's volgen natuurlijk, maar die maak ik liever met daglicht..waarschijnlijk dus vrijdag pas :((

La Maison zei

Mijn pakje kwam vrijdag door de brievenbus en ik heb echt moeite gehad om het niet open te maken, zo nieuwsgierig was ik. zat al te turen op het poststempel maar dat zei me niets.
Vanmorgen mocht het dus ik ga er zo over schrijven.

Bedankt voor al je moeite Lynda.

Dikke zoen
Hermine

Evelyn zei

Ik vond het leuk om een pakje te ontvanen, maar eiigenlijk was het leukste onderdeel voor mij het verzinnen en het opsturen.. Nu maar hopen dat de ontvanger het ook leuk vindt.. Ik heb wel wat moeten overwinnen om mee e doen, en nu ik het dan heb gedaan, is het niet e geloven, maar het lukt mij dus niet om foto's vanaf de ipad te plaatsen....! Wat een bummer!!! Ik blijf naarstig op zoek naar hoe ik het voor elkaar krijg, mijn oprechte excuses! Het hoort niet om het zonder foto's te plaasrn, natuurlijk! Maar Mirjam, nog,aals heel erg bedankt! En jij Lynda natuurlijk besnkt voor het organiseren! Ik ben weer een ervaring rijker!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Hier gaat-ie vanavond open hoor...Spannend.
Hartstikke bedabkt voor het organiseren weer... Top!
Fijne avond.
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Dankjewel voor het organiseren ...lieve Lynda!!.....knufelll...xxx...

What's in a day zei

Wat een warmte deze week....ik ben zo beneiuwd...hij is nog niet binnen..dus dat wordt waken voor de brievenbus:)
Jij al heel erg bedankt voor het organiseren, want wie bedenkt nu zoiets?????jij dus..Top!!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Guus is van de mat, pakje is binnen maar ik ga en kom als het donker is dus moet van mezelf even tot woensdag geduld hebben zodat het gelijk op de foto kan (sjucht) ... hoop vooral dat mijn pakje aan is gekomen, altijd weer spannen!

Carla zei

Ook hier valt nog niks open te maken hoor, maar zal ongetwijfeld komen deze week...
Kan ik ondertussen alvast genieten van alle knuffels die al open gemaakt zijn en de blogjes ervan.

Lieverd..bedankt voor het organiseren weer...Top hoor!!

liefs Carla.

Jolanda zei

Vorige week al binnen en ook nu geopend, superleuk! Post volgt in de loop van de week. Mijn envelop is ook aangekomen lees ik hierboven:) Lieve groet

Me And My Dog @ Home zei

Die van mij was er al een heeeeele tijd! Eindelijk is ie open! Het was heeeerlijk! Alles er over op mijn blog...
Lynda, super idee!
Liefs Wendy

elv's zei

Joooeeehoooeee eindelijk was het zover :-) wat ontzettend leuk om hier aan mee te doen... en wat ontzettend leuk om op deze manier een hele lieve aardige blog collega te leren kennen!! super bedankt Lynda :-) een hele dikke knuf voor jou!

MARTINE'S BLOG zei

Ik dacht dat ik mijn berichtje al had achter gelaten hier, maar dan alsnog super bedankt Lynda!! en uiteraard Tanja!!!. Op mijn blog lees je wat ik allemaal wel niet heb gekregen. Veel te gek!! Ik ben zo verwend...
Wat een verrassingen.
Liefs, Martine
www.martinevianen.blogspot.nl

La Blomst-Living zei

Hee Lynda, bijna-naamgenoot! Viavia kom ik op je blog, ik wist nog niet wat de groepsknuffel was, wat een goed idee, zeg!
Ik ga je gezellig volgen, hoor,
lieve groet, Linda

Thuis bij Tjits zei

wat is het weer genieten van jouw ontzettend leuke initiatief Lynda!! ik heb mijn pakje opengemaakt en er een post over geplaatst en mocht zelf genieten van het leuke pakket van Evelyn, super dat je meegedaan hebt!

lieve kerstknuffel, Tjits

Bianca zei

Wat een superleuk initiatief! Lijkt me echt superleuk en spannend om een pakje te krijgen en te zien wat er inzit! *jaloers* hihi

Lfs Bianca

Nanna zei

Vanmiddag bij thuiskomst lag de envelop met de kerstknuffel op de mat!! Wat een verwennerij en zo goed getimed, super bedankt Pietrik :-)
Het was al te donker voor foto's, dus morgen zal ik er een logje aan wijden...

Lynda, wederom bedankt voor het organiseren!! Wat is dit toch leuk, voor herhaling vatbaar ;-)

Liefs,
Nanna

Maaike zei

Hoi Lynda, ik las bij Corine van THUIS over je kerstknuffel actie en ik vind het zoo tof dat je zoiets organiseert! Dat moet wel een leuk mens met een leuke blog zijn, dus ik ga je volgen!
Als je het leuk vind, kom ookes bij mij kijken.
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Martine zei

Wat een ontzettend leuk initiatief.
lees dit nu net, ben nm net via via op je blog terecht gekomen.
En toen ben ik blijven bladeren.....oudere berichten....
je hebt er een volger bij!
Fijne dagen!
Groetjes martine

Anita zei

Hi meis bedankt voor het organiseren !!!
Zo leuk ...
Wahah ben door Bonnie bijna plat geknuffeld ;-)
Trusten X