5 december

woensdag 5 december 2012

Of je het nou "echt"viert of niet, maak er een héérlijk dagje van!

Fijne Sinterklaas allemaal!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

MARTINE'S BLOG zei

Wij vieren het, helemaal zin in.
Ook een hele fijne avond!
Liefs Martine

Carla zei

De Sint kan al jaren mijn huis niet meer vinden.
Dus ben al jaren vriendjes met de Kerstman.
Maar voor wie de Sint nog wel weet waar hij wezen moet...Have Fun !!

liefs Carla.

Ger zei

Kan alleen maar terug kijken op gezellige Sinterklaasfeesten uit het verleden,nu alle kinderen groot zijn wordt het kinderfeest wat het toch van oorsprong is, hier niet meer gevierd.

Cadeautjes geven aan elkaar mag van mij het hele jaar door;-)

Maar voor allen die het wel vieren en vanavond uit volle borst Sinterklaas liedjes zingen veel plezier gewenst!!!

Lieve groeten en gezelligheid!!!
Ger

Home and Lifestyle zei

Jij ook een heel gezellig Sinterklaasfeest gewenst!

Lieve groet, Ingrid

Agnes zei

Ik hoop zo dat de Sint toch nog langs komt en me mee naar Spanje neemt.:) Maar ben bang dat hij het te druk heeft. Fijne Sinterklaas gewenst!
Lieve groet,
Agnes

Thuis bij Tjits zei

onze pakjes blijven nog even liggen tot het weekend:)
ook voor jullie een hele gezellige sinterklaasavond!

lieve groetjes, Tjits

Elisabeth zei

Hier gaat de Sint denk ik voorbij ,heeft afgelopen Vrijdag al lieve kado'tjes bij onze Dochter gebracht ook voor ons.Deze avond een goed excuus om iet extra lekkers bij de koffie te nemen.Fijne Sint avond
Liefs Elisabeth

Mirjam zei

Ik wens je een heel fijne avond....
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Hele fijne gezellige avond.....liefs van mij...xxx...