Ik wist het niet!!

donderdag 13 december 2012

Er zat een luchtje aan, maar ja, dat maakte me eigenlijk nog nieuwsgieriger...ben er inmiddels achter waar dat luchtje vandaan kwam...

 Hier de oorzaak van het luchtje...een geurzakje van mijn favoriete merk!!!!!!!
Met een rendierhanger van zink...enne..ik hartje rendieren he (voor wie het nog niet wist...al denk ik niet dat dat nog nieuws is voor iemand)
 En de afzender? Marjan!!!! Een kleinigheidje omdat ze het zo leuk vindt dat ik weer een Groepsknuffel organiseerde!! NAH! Hoe lief is dát? Marjan, ik ben er héél blij mee, het ruikt zalig en rendieren heeft een Lynda nooit genoeg:D! Dankjewel! *smak*

Jullie...mogen de enveloppen natuurlijk pas vanaf a.s. maandag openmaken, dat snappen jullie wel he!? :P

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad heel lief en dik verdiend! De enveloppe is hier nog niet gearriveerd, dus mijn vingers jeuken nog niet ;)!

We wachten in spanning af...

Lieve groet, Ingrid

Elisabeth zei

Een heel verdiend en lief presentje .Geniet er maar van!!
Liefs Elisabeth

What's in a day zei

Wat lief van Marjan!!!!
Een welke envelop?????Ik lig al dagen voor de deur..hier nog niets gearriveerd hoor...:)

Lieve groet,
♥Eefie

Judith zei

Wat een lieve attentie!
Ook mijn favoriete merk voor geurzakjes (en kaarsjes)... heerlijk!

Fijne avond X

Marjan zei

Graag gedaan hoor Lynda!
Hier thuis ligt ook al een pakje te wachten tot maandag..... spannend.....
Groet
Marjan

It's me zei

Tssssssssssss...en jij rukt hem gewoon open...ken toch niet !!...hij ligt hier braaf te wachten....ja wachten ikkandatwelja!!...hihihi...liefs van mij.....geen tijd zeker...om even langs te komen...kuch...xxx...

Carla zei

Da's nog eens lief!!
Hier ook nog niks ontvangen, maar het is nog geen maandag hoor...wacht rustig af!!

Geniet van je luchtje!!

liefs Carla.

Nanna zei

Ben op dit moment eigenlijk nog zenuwachtiger of alles goed is aangekomen bij mijn ontvanger. Pakje ging maar net door de brievenbus duim duim duim...

elv's zei

Wat lief! ik wacht nog steeds hopeloos ongeduldig tot "de" dag... pfff... valt niet mee hoor!! #zelfdiscipline

Mariska zei

oei spannend....ik lig nog voor de brievenbus te wachten. Mijn envelop is inmiddels op de post en zal vandaag bij de ontvanger bezorgd worden......

Lilie's Home zei

Via Ingrid van homelifestyle kwam ik bij jou terecht. In haar blog schreef ze over een kerstsok die ze zelf gemaakt heeft. Ik begrijp dat jij daar een patroon van hebt?

Groetjes,

Lizet

MARTINE'S BLOG zei

Mijn pakje staat ook te branden naast de printer.... zo benieuwd....
Leuk!
Goed weekend Lynda, Liefs Martine.

De Ruijsbroekjes zei

Oh grutjes, ik kreeg m'n pakje gisteren! Het ligt in de stoel, te wachten...mag ik echt niet stiekem al een beetje kijken ? Ik heb er wel al aan geschud...of mocht dat ook niet ? ;)))

Het weegt ook niets eigenlijk...

De Ruijsbroekjes zei

Oh grutjes, ik kreeg m'n pakje gisteren! Het ligt in de stoel, te wachten...mag ik echt niet stiekem al een beetje kijken ? Ik heb er wel al aan geschud...of mocht dat ook niet ? ;)))

Het weegt ook niets eigenlijk...

Jolanda zei

Ik heb m al een paar dagen in huis en m'n handen jeuken...mijn envelop ging vanmiddag op de post! Zo leuk weer, lieve groet

Jolanda zei

Ik heb m al een paar dagen in huis en m'n handen jeuken...mijn envelop ging vanmiddag op de post! Zo leuk weer, lieve groet