Aan tafel!!!

maandag 7 januari 2013


Gepinde afbeelding







Gepinde afbeelding


Gepinde afbeelding 
Gepinde afbeelding

Ben ik op zoek naar een nieuwe tafel? Neuh, al is "iets"nieuws natuurlijk altijd leuk. Het volgende overtreft leuk, want onderstaande Eiken eetkamertafel van TBLS kun je winnen!!! WINNEN!!! Gewoon...door twee pagina's te liken..berichtje te delen et voilá...je doet mee!!! EEN TAFEL...WINNEN.....een EIKEN tafel winnen....en dan is het jaar nog maar nét begonnen!!!! Puh...what's next?;)
Meedoen? KLIK

 
Liefs,
Lynda
ps: je hebt het niet van mij he ;), maar als je nou gedurende de aktie ELKE dag even gaat delen....wie weet *fluitfluit* 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Eetkamertafel heb ik niet nodig. Wel 1 voor in de woonkamer. Maar hij is wel leuk!

Judith zei

Zo'n eetkamer met openslaande deuren... Die zou ik wel willen in m'n volgende huis;-) Ennuh; eettafels genoeg om op te slaan, dus deze aktie sla ik toch echt over hihi!

Fijne avond X

Anoniem zei

Nou ik heb meegedaan hoor, die van ons is versleten.

Fijne avond
Pieternel

Mirjam zei

Wat een leuke post Lynda en wat een gave prijs! Ben erg blij met onze tafel dus sla deze giveaway over maar vind em wel errug mooi :))
X M

Anoniem zei

Vind het een prachtige tafel, maar ik heb zelf ook een goede tafel waar ik nog steeds blij mee ben. Kijk eigenlijk meer naar stoelen.
Ik sla dus over.

Lieve groet,
Gerry

Loveforpiemonte zei

Het is wel helemaal mijn ding dus ik heb meegedaan!