Ik deed nog een test....

zondag 13 januari 2013

Opruimen als je boos bent.......test geslaagd, pink bijna gestorven. :)
Na een rondje EHBO kan ik u mededelen dat het met mn pink uiteindelijk wel goed zal komen en luidt mijn advies....NIET opruimen als je boos bent!

Als een kakmadame met pink omhoog, ingetaped dus drie keer zo dik tik ik even snel dit blogje want ik heb wel wat léuks te delen....een nieuwe blogger, dat vinden jullie beslist leuk!
Ik kreeg haar zover dat we lekker bij haar binnen mochten kijken, dus ik nodig jullie uit, doe dat ook gezellig even....ga ík even uitvogelen hoe ik mn haren ga wassen en hoe ik handschoenen aan ga krijgen als ik morgen weer op de fiets moet.....ik vrees dat ik een handschoen moet offeren en de pink eraf moet knippen ;)
Anyway....binnenkijken dus...bij Marit en Martijn, in het stukje vindt je ook meteen de link naar haar blog.

 Het artikel lees je HIER

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

It's me zei

Ohhh wat een mooi huis !!!..fijne zondag sterkte met de pink...xxx...

Marjan zei

Mooi huis! Enne.... sterkte met de pink!
Groetjes
Marjan

Mark en Magriet zei

Heel erg mooi, en sterkte met de pink

What's in a day zei

Ik dacht even dat je het over roze had...pink...maar nu snap ik het...arme jij..doe voorzichtig, want ook een pink kan heel erg pijn doen....

♥Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Ik zou gewoon niks meer doen behalve heel sjiek thee blijven drinken tot de pink weer mee wil werken :-)

Mayflower zei

Hè bah mens...beterschap met je pink.
Ga even naar je binnenkijker.
Fijne avond en liefs, Mea

Madelief zei

Leuk zo'n stoel! Ik denk dat die bij mijn dochters wel in de smaak valt :-) Sterkte met je pink!

Madelief x

Nicole Claudia zei

Ik dacht eerst dat de kleur "pink" gesneuveld was, maar het is je pink pink.

Sterkte met je pink en ik ga nu even binnenkijken bij Marit en Martijn :)

Groetjes Collie

Judith zei

Sterkte met je pink!

Anoniem zei

Het werkt altijd wel als je boos bent en werkt. Dat schiet meestal goed op.
Ik wens je heel veel sterkte met je pink!

Lieve groet,
Gerry

Marit zei

Och, niet fijn van je pink! Beterschap! Bedankt voor het plaatsen van de binnenkijker.....ik is trots :-)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat heerlijk om even bij Marit binnen te kijken...
Succes met je duim, hopelijk valt het snel weer mee...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Marjonel M zei

Ik ga snel even kijken! sterkte met je pink.

Groet, Marjonel

Hann¥ zei

Ai Lynda dat is pijnlijk zeg!
Mooi blogje heb je!
Ik ga je vanaf nu volgen....ben nog maar een nieuweling in blogland maar vind het nu al zo leuk!
Groetjes Hanny