ga je mee?

dinsdag 26 februari 2013

ga je mee op "bezoek"bij Elly? Loop je even mee door haar práchtige tuin? Kom je ook even het Lentegevoel opsnuiven?


Loop maar mee, het mag wel!

liefs,
Lynda

Leave a Comment

Hann¥ zei

Oh wat prachtig Lynda en idd het lentegevoel komt zo wel los :-)
Fijne avond...

Lieve groet,
Hanny

Ger zei

Het is niet de eerste keer dat ik op het blog van Elly een kijkje neem met haar geheel eigen stijl, laat ook vaker een reactie achter om te laten weten hoe leuk ik het daar vind.

Andersom is mijn smaak en zijn mijn interesses waarschijnlijk niet die van Elly want ik lees zelden een reactie van haar kant.

Groetjes,
Ger

lia zei

Ik weet niet waar naartoe, maar mijn scherm blijft wit...

Elisabeth zei

Ik volg Elly al een tijd en ik droom gewoon altijd even weg als ik haar prachtige foto's zie.
Liefs Elisabeth

Huize Kip Kakel zei

haha..ik zag je vraag al staan bij Elly, ik heb dus al een rondje door haar prachtige huis gemaakt.
Genieten van dat subtiele lente gevoel:) Jij ook???
Groetjes,
Hannie♥

It's me zei

Elly is een geweldig mens ...met een geweldig huis......ze heeft het zwaar op dit moment...spannende tijden voor haar man......ik hoop op een wonder.....ik geloof echt dat ze bestaan....en hoop dat het wonder er mag zijn voor haar man......en voor haar.......liefs van mij meis...xxx...!!

Nicole Claudia zei

Wat is het toch allemaal mooi ingericht, past zo mooi bij elkaar.

Wat een mooie interieurfoto's ik krijg gelijk het voorjaar in mijn hoofd.

Groetjes, Collie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik ga al heel vaak op bezoek bij Elly, en het is elke keer weer heerlijk...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam