even bijpraten?

vrijdag 1 maart 2013

Is goed, kan ik! Vanaf vandaag heeft Inspiratie voor je Interieur een nieuwe lay out, en dat niet alleen, vanaf vandaag gaan we ook elke maand een blogger én een webshop in het spotlight zetten. Je kunt dus via de site naar de betreffende blogger klikken en naar de shop. Beetje net als "vroeger"weten jullie nog? Toen had ik elke dinsdag een spotlight:), nou zó dus, maar dan per maand. 


!! ben je een woonblogger en zou je het leuk vinden, we hebben nog een paar maandjes beschikbaar dit jaar, let me know. Je hoeft er niks extra's voor te doen, gewoon lekker doorbloggen, wij linken via de site dus de bezoekers komen dan vanzelf. (lynda@inspiratie-interieur.nl)

Dan, voor de eventuele zwangere volgers van m'n blog, of de mama's en papa's die op zoek zijn naar nieuwe ideetjes voor baby- of kinderkamer...nieuwe website online sinds vandaag(wat een dag wat een dag;)) namelijk
www.lievekeet.nl. 
Zo leuk, al die lieve kamertjes en kleurtjes, ik behoor dan niet meer tot de doelgroep maar kijken mag...toch? (haal me toch geen gekke dingen meer in mn hoofd ;))


Genoeg over zaken.....ik ben er klaar voor......Lente....zon...buiten zijn...enzo...nou schijnt het volgende week soort van lente te worden maar ik riskeer het niet, ik heb 'm alvast in huis!!!



 Sjors merkt nergens niks van, wil wel altijd overal bijzijn maar je mag 'm niet aaien...tenzij....hij bovenop je gaat liggen....dan mag het!;)


 Zijn jullie al klaar voor de zon? Lekker buiten zitten met je vest aan, oogjes even dicht neus richting zon....hm hm......

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Hann¥ zei

Ik kom wel even bijpraten hoor Lynda...
Vandaag is meteorologische lente begonnen maar vond het vanmorgen vroeg nog best koud op mijn fietsje...maar we zitten wel al lekker in maart...al roert die nog zijn staart hihi....we zien wel wat het weer brengt...toch?
Fijn weekend Lynda...

Lieve groet,
Hanny

Tanja zei

Ja hoor ik ben er, moet ik iets meenemen? kopjes, glazen? roep maar ;-)

Liefs
Tanja

Hann¥ zei

Hihi zie nu pas een stuk tekst....net stond er alleen en titel *grin*
Ga het vanavond eens doorlezen :-)

Mayflower zei

Gezellig...Is er nog plek.....??
Fijn weekend.

Hann¥ zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
La Maison zei

Jaha ik ben er klaar voor, snuffel steeds in de lucht en ruik het voorjaar al, nu de zon nog.

Fijn weekend,
liefs
Hermine

Anna Marie zei

Tanja, de glazen, ik de appeltaart? Gezellig!!!!

Nicole Claudia zei

Nou ik kom net terug van Bridget naar de hockey brengen en mijn oren vriezen er nog af...

Ik ben allang klaar voor de lente, neus in het zonnetje... maar ik geloof dat Mr. Winter nog effe wil blijven.

Groetjes, Collie

Hann¥ zei

Even bijgelezen....
Leuk zeg...maar mijn blog is niet echt een woonblog en zwanger ben ik niet ;-)
Ik ben ckr klaar voor de zon....nu de zon nog voor ons....
Kunnen er wel vast over dagdromen...

Nogmaals fijn weekend Lynda

Lieve groet,
Hanny

Jolanda zei

Gezellig weer even bij gekletst! Lieve groet

Bonjade zei

Yesss!!!! Lente!!!! Wat ben je met al die kaarsen dan van plan....?
Oh zie het al....de mokken....
Love is in the air dus!!! ;)
Pas op hé, je weet wat daar van komt ;)

Fijne 1e lente avond

FF

Jorian zei

Wat een leuke blog ontdek ik vanavond. Ik ga je volgen:) kom je ook gezellig bij mij langs?
Fijne avond,
Groetjes Jorian

Home and Lifestyle zei

Ik ga zo meteen even kijken naar de nieuwe layout! Zonder jou te willen plagen hoop ik van de sneeuw af te zijn en voorlopig alleen nog maar zon en 15 graden te zien...lekker buiten zitten met een kop thee en een paar woonbladen...komt helemaal goed!

Fijn weekend, Lynda! Lieve groet, Ingrid

Indruk zei

Via via kwam ik op je leuke blog terecht. Je hebt er een volger bij hoor! Ik ben net begonnen met bloggen, je bent van harte welkom op mijn blog. Heb nu ook een leuke give away! Fijn weekend, lieve groeten Pascale

lia zei

Ik zou wel willen kijken, maar het lukt nog steeds niet. Rens heeft gisteren gekeken, en het probleem ligt volgens hem bij de provider. Morgen mag hij even bellen, want ik snap er niets van. Zijn inmiddels nog meer sites waar ik niet op kan.

Maar ik heb wel meer tijd om dan van die zon te genieten.

Heerlijk....

It's me zei

LENTE !!!! ....yes yes yes !!!...eindelijk.....ik ga even naar de vernieuwde site kijken......en ja blog van de maand je zult er nu wel genoeg hebben al.....anders wilt ik wel leuk !!!...liefs van mij...xxx...

Anita zei

Kannie wachten tot ie komt: de zon, de lente :-)
Fiijn weekend! Groetjezz lfs mij

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Leuk hoor allemaal, maar ik denk niet dat mijn blog een echt woonblog is, dus ik zal er niet voor in aanmerking komen... Maar 'binnenkijken' bij anderen blijf ik leuk vinden...
Geniet lekker van het zonnetje, als deze zich laat zien. Jouw post is in ieder geval al heerlijk lente-achtig...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Leuk hoor allemaal, maar ik denk niet dat mijn blog een echt woonblog is, dus ik zal er niet voor in aanmerking komen... Maar 'binnenkijken' bij anderen blijf ik leuk vinden...
Geniet lekker van het zonnetje, als deze zich laat zien. Jouw post is in ieder geval al heerlijk lente-achtig...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Mandy zei

Hoi Lynda

Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ben weer terug van weggeweest haha.

Liefs, Mandy