Nieuw...

vrijdag 29 maart 2013

Pasen, of je nou het nieuwe leven viert, een nieuwe dag, de zon(da's ook best nieuw voor ons), een nieuwe lente(wat?) .....of je nou gelovig bent of niet...IK ben nog steeds zwaar onder de indruk van de uitzending van The Passion van gisteren en op facebook gaf ik al aan wat met name is blijven hangen: één wereld!

Leven en laten leven, waar je ook bij hoort, of niet bij hoort, wat je ook viert en wanneer, als je de wereld draaiende wilt houden zul je dat toch een beetje "Samen"moeten doen. Zo.....dat dus!

Wij gaan aan de klus(samen), wat we doen lees je hier  en wat ik de afgelopen dagen zag in aanloop naar Pasen zie je hieronder.....




Wie je ook bent, waar je dat bent, ik wens je gezellig Paasdagen!

liefs,
Lynda
 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dat heb je heel mooi verwoord en er zit ook maar één kern van waarheid in...

Succes met het paasproject en een heel fijn paasweekend!

Lieve groet, Ingrid

elv's zei

Jullie ook hele fijne paas dagen... Lekker genieten~!

elv's zei

ennuh... succes met klussen!!!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou jij kunt inderdaad heerlijk aan de klus. Heel gezellig vind ik dat altijd, samen klussen. Echt hoor, geen geintjes... wij kunnen samen klussen op één vierkante meter...
Mooie plaatjes heb je weer voor ons.
Ik wens je een heel fijn paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Carla zei

Jij ook een fijne pasen meissie.
Het heeft hier gesneeuwd vandaag...da's toch van de zotte!!!!

Liefs carla

Indruk zei

Hele fijne en gezellige dagen, Lieve groet Pascale

hier thuis zei

Jullie ook Lynda! Veel klusplezier...

Groetjes Saskia

Alie zei

Jij ook hele goede Paasdagen! Groetjes Alie

Ingrid zei

Klare taal. Mooie foto's. En succes met de paasklus!
Fijne paasdagen, Ingrid.

What's in a day zei

Indrukwekkend was het zeker en je verwoordt het goed.
Veel klusplezier!!!

Lieve groetjes,
Eefie

Marit zei

Mooi Lynda, fijne dagen en succes met de klus! X

lia zei

Jij ook hele fijne pasen meid.

Liefs

La Maison zei

Bedankt en jij ook fijne paasdagen.

Hermine XX

It's me zei

Ik moet het nog kijken.....doen we morgen....zo druk zo moe...pffff.....liefs fijne dagen.....xxx

Miriam de Vries zei

En zo is het maar net!!

Fijne 2e paasdag!
Groetjes,

Miriam
't Bezige Bijtje