mag ik even??

donderdag 4 april 2013

het is wat het is maar MAN wat is het "stom"weer buiten!!!!! De wind is gewoon achterlijk hard, je haar wordt ZO statisch dat je constant coupe hysterisch draagt, je huid droogt zo vreselijk uit dat een dompelbadje vaseline noodzakelijk is wil je de craquelélook voorkomen. Je handen moeten constant in wollen wanten verpakt worden wil je er ooit nog gevoel in  krijgen en....en..........enzo!!!!! *grijnst*

 ik zal de enige niet zijn maar dit is mijn blog dus ik spreek even voor mezelf...ik wil buiten zitten met bergen vers fruit in mn nieuwe schalen!!!!
 ik wil van de bloemen BUITEN genieten en niet alleen maar binnen in een vaas en dan nog met een rotgang omdat ze voortijdig door de centrale verwarming vermoord worden!
 een mens gaat "gekke"dingen doen als hij/zij ongedurig wordt....ik mengde wat eetbare kleurstof door het water van een witte tulp(had ik ergens gezien)..
 roze kleurstof...of course;)...en tadaaa.....de witte tulp kreeg roze striping!! :P
dus dát....kunnen we wel beïnvloeden(mocht je dat willen enzo) maar dat weer.........*zucht*

Zo, klaar ermee......krijg de hik van dat gezeur van de mensen om me heen over dat weer, dus ik doe dat even hier, ziet niemand ;). Want klagen heeft géén zin, I know, zonde van tijd en energie...dus begin ik er niet aan......dat klagen....dit blijft onder ons he, what happens in blogland stays in blogland...ssssssssttttttttt.
*doetdansje* 

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Hahaha mooi stukje weer! Ben t helemaal met je eens :)) Maar met deze lange winters voorspel ik wel een nieuwe haartrend... coupe statisch! ;)
X M

Indruk zei

Wat een leuke schaaltjes. En inderdaad iedereen altijd maar klagen over het weer. Het mooie van nederland zijn toch ook gewoon de jaargetijden? Lieve groet Pascale

Mayflower zei

Wat een prachtige schalen Lynda.
Doe mij maar een appel.
Lieve groet, Mea

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik denk dat niemand het 'niet' met je eens is... we willen allemaal WARMTE
voelen op ons lijf...
Mooie schalen!!
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Claudia zei

Hahaha, je mept de spijker op z'n kop... haar, huid en handen ècht zwaar waardeloos. Maar goed... het zonnetje zal binnenkort vast wel gaan schijnen zónder wind met -10 voelstemperatuur...

Zittend bij de radiatoren voor het raam voelt de zon ieder geval wel lekker :)

Groetjes, Collie

Lisanne van de Klift zei

LOL ;-) Ik ben zo statisch, dat ik constant schokken krijg!!! Als ik een handvat vastpak, iemand aanraak, de tv uitzet pfff schokkend gewoon :-)

Liefs Lisanne

Corine(THUIS) zei

Groot gelijk, klagen doen we niet en public.. maar hier onder ons gezegd.. wat een pokkeweer is en blijft het ;)

lia zei

Het weer is overal het gesprek van de dag.
En ik probeer me er ook maar bij neer te leggen, want je krijgt er alleen maar stress van.
Maarrrr....ben het nu wel heel erg zat!!!!!

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ik wil precies hetzelfde!!! Mooie schalen trouwens!

Fijne avond,

Madelief x

Ger zei

Tja.......toch ben ik er van overtuigd dat onze huid nog altijd meer te lijden heeft van die koperen ploert in de zomer dan de koude en schrale wind in de winter, zomaar een greep uit een bericht wat ik onlangs las.....Erasmus MC in Rotterdam: Over tien jaar krijgt gemiddeld één op de vier Nederlanders te maken met huidkanker.

Je schalen zijn mooi....
helaas geen plaats meer in de kasten;-)

Fijne avond onder het warme dekentje!!
Liefs,
Ger



Unknown zei

Ik ben er ook zo klaar mee!!!
Mooie schalen :) en wat grappig die kleur van de tulp! Fijne avond!

Nermina zei

Hahaha! Je schalen zijn inderdaad prachtig, nu moeten ze alleen gevoeld worden met vers fruit :)
Ze zeggen dat het over een weekje toch rond de 19 graden wordt...en barst alles lekker weer los :))
Fijne avond!

natuurlijk groen en doen zei

Nog even wachten en dan........genieten ,het wordt lente

groetjes Bep

Unknown zei

Je bent inderdaad opstandig. Het moet maar snel voorjaar worden :) Goed weekend Lynda!

Liefs, Suus

Bibje zei

Hè gelukkig , ik kan weer lachen!!!!
Merci ;)