WinWin...

zondag 21 april 2013

tsssssssss....gékmakend....word zó doodmoe van al dat gez**k en gezeur over dat koningslied. Ik vind het best een oké lied, ik "voel"de intentie wel, perfect is het dan misschien niet maar wie of wat wel? Wil iedereen die dat wél is NU mijn blog verlaten???? .....fijn dat jullie er allemaal nog zijn ! Klein stukje van mij, ik kan daar dus zó boos over worden, werkelijk waar, is er iemand die een liedje maakt...50% kans dat je het niet leuk vindt....so be it, move on en zing lekker met een ander mee. Nee....er zijn mensen die vergeten zijn dat ze dan wel mogen zéggen wat ze denken maar dat je daar vooraf toch het beste even over kun denken! Serieus...doodsverwensingen aan een liedjesschrijver? DAT is waar je het nieuws mee wilt halen? Sommige mensen voelen zich internationaal in hun hemd gezet door dit liedje...ik herhaal...LIED-JE....en proberen die internationale "Schade" en "ons imago" op te poetsen door de tekstschrijver een steniging toe te wensen, een hele hoge boom etc.... ik herhaal...serieus?!?!?!!? om een liedje?!?!?!?!? Voorbeeld....zijn er verkiezingen, daagt een groot gedeelte niet eens op want.. "boeiuh".....nee dan komt er een liedje(ik blijf het herhalen, wellicht meer voor mezelf omdat ik het gewoon NIET ga snappen) en dan staat ineens half Nederland op z'n achterste benen want oe oe....zij kunnen dat natuurlijk véél beter. *kucht*

Nee, het Koningslied, daar kan ik het beter niet over hebben.....

 

SPOTLIGHTJE dan maar? ;)
Ik lees vaak bij jullie dat jullie aan het opruimen zijn, dat er iets uit moet als er wat nieuws komt, of dat jullie spullen op MP(marktplaats) zetten om er toch nog wat leuks voor te ontvangen zodat je weer een leuke cent bij elkaar kunt sparen voor weer wat nieuws. Een soort kringlopen maar dan anders.
Vandaag wil ik jullie voorstellen aan Christy, southern belle die een superleuk concept heeft opgezet (mijn mening!;)) . Een kort citaat van haar website:

 

Over ons

WinWinWonen is dé online plaats voor het (ver)kopen van woonaccessoires die vallen in de categorie: Dankjewel-maar-het-is-mijn-smaak-niet, Oeps-net-de-verkeerde-kleur, Bon-kwijt-dus-ruilen-kan-niet-meer, In-de-winkel-vond-ik-m-nog-prachtig, Niks-mis-mee-maar-op-uitgekeken, etc. 
 

Bij http://www.winwinwonen.nl/ kun je dus terecht met woonaccessoires die een ander nog helemaal blij zouden kunnen maken! Christy is altijd op zoek naar (merk)spullen die een tweede ronde meer dan waard zijn en speciaal voor mijn lezers *kucht* ;) maakt ze een leuk gebaar. 
 

Dik anderhalve maand geleden bestond mijn blog alweer 3 jaar, en op dit moment volgen er 400 mensen mijn "geblog", schreef ik 782 berichten en ontving ik bijna 16.000 reacties! Dus ik heb Christy gevraagd of we er samen wat leuks van konden maken. Et voilá. Zij legt het zelf even uit:

 

*Wat misschien leuk is, is het vergoeden van de kosten voor het opsturen van een zending woonaccessoires naar WinWinWonen. Dus 6,75 retour op je bankrekening! 
* Dus bijvoorbeeld bij inbreng van x aantal artikelen met een gezamenlijke verkoopwaarde van 60 euro minimaal. En maximaal 6,75 voor pakketpost tot 10 kg. 



WinWin verkoopt ook outletpartijen van webshops, dus ook véél nieuwe artikelen tegen een alleraardigst prijsje!

Wil je meer informatie of/en heb je interesse dan mail je naar christy@winwinwonen.nl met de code LYNDA (en doe haar mijn allerhartelijkste groeten)

win-win....dat zeg ik!

Fijne zondag!



                                       liefs,
                          Lynda

ps: bij WINWINWonen verkopen ze overigens niet alléén maar woonaccessoires, maar alles opnoemen....?...ga gewoon lekker neuzen!

 


 






 

Leave a Comment

Judith zei

Ik koop voorlopig ff niets... en ga lekker sparen voor ons nieuwe stulpje, wat er hopelijk ooit nog eens van gaat komen... want dat houdt mij veel meer bezig dan een koningslied haha (en je hebt gelijk hoor, tis triest dat mensen zich zo druk maken over een liedje en al helemaal dat er zo heftig op gereageerd wordt... denk ook wel dat het schaapachtig gedrag is en iedereen elkaar een beetje nalult)

Fijne zondag nog

lia zei

Jee, dat had ik nog niet meegekregen over die bedreigingen etc.
Nu vond ik het liedje ook geen lied wat je ven mee kon zingen hoor, maar om daarom iemand zo te bedreigen slaat helemaal nergens op.

En ik ga in Mei met mijn zus proberen om spullen te verkopen op een markt.

Fijne week.

Sjonke's Kronkels zei

Ben het ZO met jou eens over het koningslied!! Heel erg makkelijk om op twitter en andere sociale media een hoop str*nt over iemand te gooien. Veel mensen hebben er een hoop tijd in gestoken. Als je het niet mooi vindt, zing je toch gewoon NIET mee...pffff....echt een hoop gez**k.
Fijne week,
Marion

Nicole Claudia zei

Het is inderdaad gewoon een liedje... en that's it, wat een toestanden ineens hè.

Leuke actie heb je samen met Christy opgezet (trouwens leuk concept ook dat winwinwonen!!). Ik moet nodig ook eens de boel uitzoeken, want er staat hier ook van alles en alles te veel of nèt niet-gevalletjes.

Groetjes, Collie

Unknown zei

Heb niet alles mee gekregen de laatste week (en) maar dat gezeik over het koningslied,je vind het inderdaad mooi of niet ,waar maken de mensen zich druk om alsof er niet ergere dingen zijn.....pfffffff.
Q-music draait het als protest tegen alle kritiek de hele dag het lied,mik vind het prima ,de bedenker en zangers hebben hun best er voor gedaan en verdienen het niet zo neergezet en afgekat te worden!! zo ik heb gezegd :-)
Fijne dag Lynda,geniet van het zonnetje meid!! :-)

Carla zei

Dat gezeik over dat lied,en dat het moeilijk is om mee te zingen...of heel het Nederlandse volk alle coupletten van het Wilhelmus kent....maar goed snap wel dat hij het lied terug getrokken heeft hoor...kijken waar ze nu mee op de proppen komen....we wachten af!!!
En voor winwinwonen.... dat ga ik eens ffies bekijken op mijn gemakkie!...leuk!!

Liefs Car