zeg het met bloemen.....

zaterdag 6 april 2013

 
oehoeeeee, ik durf het niet met volle overtuiging te zeggen maar uhm, het schijnt, ze zeggen het, men heeft het ergens gezien of weer via via vernomen......het wordt "lente"!
Dat vieren we met bloemen!

Op instagram(ja daar ja) struikelde ik over een aantal GE WEL DI GE foto's van de aller, aller állermooiste bloemen! Moest ik natuurlijk meer van weten...en jawel, de dame die de foto's maakte heeft ook nog eens een hele leuke blog!
In het engels, dat dan weer wel, maar wij vrouwen van de wereld draaien daar ons toetsenbord niet voor om toch? Al kijk je alleen maar de plaatjes, happiness all around!
The Start up Wife

Say HI to Emily


Onze plannen??? Zaaien, om net zo'n mooie bloemen te krijgen.
liefs,
Lynda



Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Zaaien? Denk aan de reuze-zinnia's!!

It's me zei

Lynnnn...ik zeg het altijd met bloemen.....;-)))...liefs geniet morgen !!...x !

Thuis bij Tjits zei

prachtig!! dit is genieten!!
ik heb hier ook verschillende zakjes zaad liggen... toch maar eens aan beginnen:)

fijne ZONdag!
liefs Tjits

Petra zei

Zaaien? Volgens mij moet je knolletjes in de grond stoppen...Ik heb ze hier liggen en zal het ook 's doen.

Fijne zonnige zondag..

What's in a day zei

De zon schijnt, zou je gelijk krijgen?????Zaaien...toch maar eens uitproberen, hier liggen ook al zakjes klaar.


Fijne dag,
Lieve groet,
Eefie

Nermina zei

Het zijn inderdaad prachtige foto's!
Ik moet het ook een beetje voorzichtig zeggen, maa ik heb zojuist mijn eerste kopje koffie in het zonnetje gehad...en dat zonder jas....lente is comming!
Fijne zondag :)

Anna Marie zei

Bolletjes in de grond stoppen en dan genieten maar! Er is trouwens een heel stuk weggevallen denk ik. Moest een heel stuk naar beneden scrollen. Of is dat om de extra winter kilo's kwijt te raken?

lia zei

Nou die rose bloem is een echte Lynda-flower....
Ga jij maar snel wat bolletjes poten om straks te genieten van een prachtig bloemenbed.

Fijne avond
Liefs Lia

Unknown zei

Mooie foto's: daar krijg je echt een lentegevoel van :)! Fijne week! X