doen we nog eens...

zaterdag 27 april 2013

een plaatjesblog, dat ging eigenlijk best goed ;) en gaf de sfeer best goed weer.
Dus, de afgelopen week....


 
 heb ik blijkbaar veel met bloemen gefrut...deze leukies waren over uit een ander boeket maar verdienden samen nog een tweede ronde, weggooien kan altijd nog maar het blijken bikkels te zijn want ze staan nóg!

 zijn we ook elke dag benieuwd naar wat er buiten allemaal gebeurt, en houdt onze Sjors de hele boel goed in de gaten....zeg maar.....

 blijven we hoekjes maken, met vanalles en nog veel meer....in pastelkleurtjes...enzo
 
 want ook fellere kleurtjes zijn natuurlijk van hárte welkom. Ik knip wat uit de tuin en zet gewoon alle kleurtjes bij elkaar. Kan prima! wij hebben immers ook allemaal een andere kleur en kunnen samen toch? ;)

 ook een Nederlands getint boeketje hoort erbij, met een beetje fantasie zie je alle nationale kleuren terug.
 Marion van Basichus kent (bijna) iedereen, en dus ook haar prachtige ontwerpen die handgemaakt zijn. NU zijn ze ook in NL te koop en wel bij hart&8. Ik koos voor mint!(pastelflow he ;))
 ik stap dus gewoon af he, als ik onderweg ben van werk naar huis en ik kom mooie "plaatjes"tegen....vastleggen, genieten, diep ademhalen en doorfietsen :). Mindful heet dat toch?


 De nieuwe FLOW is ook uit en deze slinger zit er o.a. in, ophangen en elke dag HOORAY-en...
 en dit happypresent kreeg ik van Chantal van Abacaxi Hortela .
Vorig jaar bewonderde ik e.e.a. in haar prachtige tuin en de schat was het niet vergeten! (ik dus wel) Dus toen we gisteren een lunchdate hadden kreeg ik dit! Gepoot, geplant en gezaaid hoor! Blij mee!

Hoe was jullie week?

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Dat was een TOPweek! Toch?

Indruk zei

Die Sjors, wat schattig die nieuwsgierigheid! pascale X

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een heerlijk overzicht. Jij hebt duidelijk een fijne week gehad. Mijn week was een echte klusweek, maar de kroon op ons werk komt morgen; de opening van de fotostudio van mijn dochter Sanne...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Hoop dat je volgende week ook zo'n fijne en leuke week hebt.
Ik heb ook enorm genoten. En Sjors ook, zo te zien. (Hmm, leuke naam trouwens)

Liefs Lia

Unknown zei

Lekker weekje dus!!! Die + / X is zo gaaf! Wat een mooie bloemen heb je ook in de tuin!