ondertussen...

vrijdag 5 april 2013

terwijl we wachten op HET betere weer kunnen we natuurlijk best wat leuke nieuwe mensen "leren kennen"! Toch?
"vroeger"...ahum......knipte ik toch elke dinsdag het spotlight aan voor een webshop?  Nu wil ik eigenlijk wel twee blogs met jullie delen van NL bloggers die hartstikke gezellige en mooie blogs hebben en die bést nog plaats hebben voor nieuwe volgers. En jullie? Jullie vinden toch alles leuk!!!!! ;)
Hebben we daar Margreet, haar blog OUI OUI Studio vindt je HIER 
 




OUI . OUI


en voor Nermina's blog  From Tulips with love 
klik je gewoon op de naam! 
 

Beide dames zullen je met open armen ontvangen...toch? Girls? ;)

liefs
Lynda  

Leave a Comment

Mayflower zei

Leuk dat je twee blogdames in het prille voorjaarszonnetje zet Lynda.
Margreet haar blog ken ik en volg ik al en de andere blog daar ga ik zo even een kijkje nemen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Wat super lief van je Lynda :)!!! Iedereen is van harte welkom!!! Heel fijn weekend!

Indruk zei

Het prachtige blog van Margreet volg ik al met heel veel plezier, de andere zal ik eens gauw gaan bekijken. lieve groet Pascale

Nermina zei

Wat lief dat je onze blogs in the spotlight wil zetten!
De deur staat open en de koffie klaar :)

Fijn weekend!
Liefs, Nermina

Marit zei

Leuk! Margreet volgde ik nog niet, net even gekeken en ga ik doen. Leuk dat je deze mooie blogs in het zonnetje zet. Altijd leuk om volgers er bij te krijgen! Dankzij de mooie binnenkijker op jouw site heb ik ook veel nieuwe volgers mogen verwelkomen, leuk!
X

elv's zei

Leuk om deze 2 mooie blogs hier weer tegen te komen :-) Fijn weekend!

Lisanne van de Klift zei

Inderdaad! Erg fijne blogs om te volgen! Leuk om ze hier bij jou ook te mogen begroeten :-)

Liefs Lisanne

Alie zei

Ik ga kijken, altijd leuk als iemand je blog eens benoemt. Groetjes ALie