Koningsblauw

dinsdag 30 april 2013

zonder woorden.....niks meer aan toe te voegen alleen dat ik zwaar onder de indruk was/ben.......







 ik zit klaar voor het avondprogram :)

even wuivend...

Lynda 

Leave a Comment

Alle mooie dingen zei

ik ook!
groetjes
Anita

lia zei

Wat een beauty hé.
Vind het allemaal mooi om te zien.

Liefs Lia

Home and Lifestyle zei

En...vanavond ook zo genoten ;-)?

Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Daar wil ik maar 1 woord aan toe voegen......Geweldig!!!!

Lieve groeetjes Carla

Petra zei

Ik vond het zo mooi om te zien. En dan de prinsessen....elk een apart jurkje maar dan zo`n eenheid.

Groetjes van Petra

Alie zei

Wat een prachtig paar zo hè en dan die mooie jurken. Wat zou ze daar mee doen?????

blogmamavan zei

Het was een bijzondere dag! Dat maken we waarschijnlijk niet vaak meer mee, een koning! Af en toe traantje gelaten :)