15 jaar geleden... ik weet het nog zó goed

maandag 6 mei 2013

werd rond deze tijd opgenomen in het ziekenhuis, 37 weken zwanger met een joekel van een zwangerschapsvergiftiging. De ernst van de situatie is me destijds (gelukkig) ontgaan en ik vond het eigenlijk wel fijn dat ik helemaal alleen moest liggen, lekker rustig op een kamer recht tegenover de zusterspost. Waarom die deksel aan m'n voeteneind gebonden werd hoorde ik ook pas later maar dat akelige deel van het verhaal wil ik helemaal niet vertellen.



Wat ik wél wil vertellen is het feit dat het in die week ook Moederdag was, en alle moeders op de afdeling(en dat waren er wat he, bij de verloskamers ;)) kregen op die dag een bloem. Ik was nog geen moeder, maar toch besloten de zusters dat ik een bloem kreeg, op de vensterbank naast m'n bed. Erg attent vond ik dat en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik met dat hele "bijna-moeder" gevoel aan moest, want hee....zwanger van je eerste kan je dan op het punt staan te bevallen maar wat het ís om moeder te zijn....geen flauw idee natuurlijk. Maar die bloem gaf me een speciaal gevoel....ik weet het nu nog!




Inmiddels zitten we een dikke week vóór de 15e verjaardag van Meisje 1 en dus ook vlak voor moederdag. Nu heeft mooiwatbloemendoen.nl een héle leuke aktie bedacht, wellicht gesproken met de verpleegsters van toen?;)




Alle BIJNA moeders maken kans op een boeket bloemen! Hoe leuk is dat? Dat zeg ik dus net...héél leuk;)). Zijzelf kan daar niet voor zorgen maar de bijna vaders, bijna oma's bijna opas suikertantes en alles wat nog meer bijna is wel.
Hoe? Je leest er alles over als je HIER klikt . Doen hoor, als bijna moeder kan je best dat laatste steuntje in de rug gebruiken!

Leuke dingen moet je delen dus hierbij......kom in aktie alle BIJNA'S!

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Erg gelukkig dat het uiteindelijk goed is afgelopen. Zelf heb ik (tijdens de vuurwerkramp, die tv beelden en je eigen lokatie op dat moment vergeet je nooit) voor iets anders in het ziekenhuis gelegen, waarbij de ernst mij ook ontging...vind het nog steeds niet erg dat ik toen niet in de gaten heb gehad dat het kantje boord was.

Lief dat jij toen ook een bloem kreeg! De bijna moeders zullen net zo verrast zijn, wanneer ze ineens een moederdag bloemetje krijgen!

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een superleuk initiatief. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste dochter. En ook alvast een heerlijke moederdag, bijna...
Ik wens je ook een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Leuk idee, mijn moeder had misschien toen ook wel een bijna moederdag, want ik ben ook altijd rond die tijd jarig.

Liefs Lia

Madelief zei

Wat een verhaal Lynda. Fijn om te horen dat het allemaal nog goed is gekomen, pfff!

Een superleuk initiatief!

Fijne week,

Madelief x

MARTINE'S BLOG zei

Pfff. Zo lees je weer eens wat. Tja moeder worden gaat niet zomaar. En dan is dit wel een heel leuk initiatief!
Fijne verjaardag! X

Alie zei

Ja, gelukkig maar dat je de akelige dingen zo weer kwijt bent, als je je baby in je armen krijgt.

Carla zei

Een kindje krijgen is niet zo gewoon als iedereen wel denkt...dat blijkt wel weer!!
Gelukkig komt het meestal goed!!
Leuk initiatief die bijna boeketten...

Liefs Carla

Gwennie zei

Ahhh, dat hadden ze 21 jaar geleden moeten bedenken, toen ik hoog zwanger liep... ;-)
Leuke actie!