zwart wit en héél veel kleur...

maandag 13 mei 2013

zoals de favoriete boyband van mn dochters zingt: "one way, or another I'm gonna find ya, I'm gonna get you get you get you get you..."....
Lente....one way or another.....de verwarming staat weer aan, alle lentebloemen die in m'n tuin bloeien maar ernstig staan te verpieteren in die regen en harde wind heb ik afgeknipt en naar binnen gehaald...niks kleur bij kleur....gewoon lekker bonte bosjes!

 vandaag haalde ik bijna alle seringen naar binnen, wat roze en hele donkerrode tulpen en wat schildersverdriet. Samen in een fles, gaat helemaal prima, gezellig en ruikt zalig! Lente!
 Deze afbeelding staat in de laatste editie van het magazine FLOW....kleur kleur kleur...en bloemen;)
 in twee lege ice tea flesjes weer twee bosjes dwars door de tuin, aangevuld met en takje munt...soort tropische verrassing zeg maar ;)
  
 natuurlijk mag ook de fluitekruid niet ontbreken, er staat zóveel overal, missen ze mijn geplukte bos niet hoor!
 nadat het tuinstel zomerklaar was gemaakt, leek het me ook leuk een tapijtje voor onder het afdak te haken van Zpaghetti....roze met oranje....welja, waarom niet! Doe eens gek....moet wel de zon gaan schijnen want met dat grijze weer staat zo'm kleurig kleedje toch net niet zó leuk.

Een tijdje terug kocht ik wéér eens een rieten tas, om tot de ontdekking te komen dat dat dus nummer 4 in huize H gaat zijn.....dus durfde ik een ouder exemplaar wel aan een metamorfose te onderwerpen. Twee minuten werk, hart in roze en klaar is je leuke lentetas...mag ook in de zomer..maar easy does it...lente eerst. Je ziet....aan MIJ lag het niet dat het vandaag zó koud was dat we hier gewoon de verwarming weer hebben aangedraaid!!!!! 13 mei...verwarming...AAN!!!! I rest my case.....one way or another....warmte en kleur...tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Wil ik toch nog even jullie wijzen op wat minder kleurigs maar niet minder leuk!
Na het succes van haar eerste collectie zwart wit kaarten kwam Tricia van hart&8   met wéér een hele mooie set kaarten, maar dit keer een maatje groter! Erg decoratief in een lijstje aan je muur, of met een gekleurd(!!) stukje maskingtape. Je mag ze natuurlijk ook gewoon versturen, de kaart rechts....daarop staan op de achterkant een rijtje woorden die je voorop weg kunt strepen! Een woordzoeker dus! Met allemaal positieve woorden! Je kunt het ook met maskingtape doen, dan kun je steeds andere woorden wegplakken!
Hoe leuk? Té leuk!

Ik ga mn kleedje af haken....stél dat de zon gaat schijnen kan ik 't meteen uitrollen, geen tijd te verliezen.....

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Unknown zei

Super al die mooie bloemen! Vandaag ook even wat Fluitekruid meegenomen(kunnen ze in de Betuwe ook wel missen ;)) Leuke DIY met de tas en ik ben jaloers op je haakkunsten! Ik moet eerst maar eens een workshop of cursus gaan volgen ;)!

lia zei

Je moet toch ergens vrolijk van worden hé, en als je het dan niet van het weer word, dan maar van de bloemen.
Snuifff.... heerlijk.

Liefs Lia

Kat Ibáñez zei

Pretty flowers in the house always make my day!! Love your beautiful bouquet and oohhh this basket bag...totally in love with it!!

Kus kus and have a wonderful week!!

Anita zei

De LENTE moet je nu écht weer even naar binnen halen.
De verwarming aan en weer die trui uit de kast.
Aan kleur en fleur ontbreekt het jou niet hihi
Wat een vrolijkheid!
Mooi je haakkunsten! Zover ben ik nog niet ;-)
Groetjezz lfs mij

It's me zei

Nou jij maakt er in ieder geval een gezellige boel van ....kleur !!!....liefs van mij...xxx...

Indruk zei

Gelijk heb je met al die bloemen. Enne die icetea flesjes heb ik ook bewaard, veel te leuk om weg te gooien. Dat haken moet ik ook maar eens gaan leren. Pascale X

Fuchsiaantje zei

Wat een klein beetje bloemen uit de tuin al niet doen, het staat heel gezellig en je fleurt er helemaal van op. Je moet maar op het iedee komen, ik ga gauw kijken of ik ook wat kan vinden in mijn tuin. groetjes, Riet.

Jolanda zei

Gezellige post en wat een leuk idee voor je tas! Lieve groet

Unknown zei

Mag ik vragen wat voor verf je gebruikt hebt om de tas te schilderen?