So?

vrijdag 17 mei 2013



Het regent, alwéér...nou en? Ik ga me er niet druk over maken, ik haalde heel veel bloemen uit m'n tuin naar binnen. Inmiddels is ook de "indoor-kruidentuin" weer lekker fris en groen. Er brandt een geurkaarsje dat naar lente ruikt....verwarming tikje aan...LENTE...índoor lente, dat dan weer wel. So? Natuurlijk snáp ik wel dat een Pinkstermarkt/kermis/fair/etc zoveel leuker is als de zon schijnt, maar ja....wat doe je eraan? Niks dus...choose happy en shine yourself;)

Lang weekend, maak er wat van!

liefs
Lynda 

 

Leave a Comment

Elisabeth's Way zei

Cheers :)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

So,
Is het maar net

lia zei

Ik moet bekennen, dat ik dit baggerweer goed zat ben.
Maar ik probeer er wel wat van te maken. Want binnen is het gezellig en warm.

Fijn weekend
Liefs Lia

Anita zei

Eerlijk = eerlijk ik baal ontzettend van dit weer!
Natuurlijk maken we het binnen gezellig maar het lijkt warempel meer herfst dan lente.
Dat de zon zich maar snel laat zien :-)
Fijn pinksterweekend! Groetjezz lfs mij

It's me zei

Geniet !!!...liefs Ria...xxx...!

Unknown zei

pffffffffff wil zo graag de buxus haag knippen jaja bewolkt genoeg zou je zeggen ......maar het moet DROOG zijn :-)
We maken het thuis maar weer gezellig he! fijne pinksterdagen

Home is where the heart is zei

ik ben gelukkig iemand die alle weertypes kan waarderen en als t zulk donker weer is kan ik enorm van genieten...het zonnige weer komt vanzelf wel
Geniet van het pinksterweekend, weer of geen weer
grtzzz Brigitte

Alie zei

Nou, ik kan me ook heel goed binnen vermaken, maar dit weer begint me nu toch echt wel een beetje de keel uit te hangen. Ik weet het, we doen er niets aan en moeten niet klagen, maar ik wil nu weleens naar buiten, de tuindeuren open. Ik wil ZOMER!!!